KGI: نسل بعدی آیفون در ماه آگوست و پیش از زمان معرفی مرسوم رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی کو تحلیل‌گر شناخته شده‌ی آشنا به مسائل کمپانی اپل با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید آیفون، گزارش جدیدی را در اختیار مشتریان موسسه‌ی آماری KGI قرار داده که حکایت از معرفی نسل جدید آیفون این کمپانی پیش از زمان سنتی آن در شهریور یا سپتامبر دارد. مینگ چی کو معرفی این گوشی هوشمند را در آگوست سال جاری پیش‌بینی کرده است.
تبلیغات

اپل هیچگاه گوشی‌هوشمند خود را در آگوست معرفی نکرده است. این کمپانی نسل‌های ابتدایی گوشی هوشمند خود را در حاشیه‌ی کنفرانس توسعه‌ دهندگان خود در ماه ژوئن معرفی کرده و پس از معرفی آیفون 4S در اکتبر سال 2011 میلادی، باقی نسل‌های گوشی هوشمندش در سپتامبر معرفی شده‌اند. حال کو پیش‌بینی کرده که این کمپانی نسل جدید گوشی‌هوشمندش را در ماه آگوست معرفی خواهد کرد.

علاوه بر این موضوع، کو با اشاره به فاکس کان، وظیفه‌ی تامین 60 تا 70 درصد از گوشی‌های‌هوشمند مورد نیاز اپل را بر عهده‌ی این کمپانی خوانده است. با توجه به بالا بودن بهره‌وری تولید فاکس‌کان، این کمپانی قادر است تا نیاز بازار به اپل‌های آیفون را به راحتی تامین کند. همچنین بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی تایوانی به همین دلیل وظیفه‌ی تولید آیپد‌های 12.9 اینچی اپل را نیز بر عهده خواهد داشت.

مینگ چی کو قابلیت فورس تاچ در نسل جدید آیفون را عامل اصلی فروش این گوشی‌هوشمند خوانده است. فورس تاچ قابلیتی است که قادر است براساس فشار وارد شده در زمان لمس صفحه‌ی نمایش قابلیت‌های متعددی را دراختیار کاربر قرار دهد. در حال حاضر این قابلیت در اپل واچ و مک بوک پروی 13 و 15 اینچی تعبیه شده است. از جمله‌ی مشخصات فنی منتسب به نسل بعدی آیفون می‌توان به دو گیگابایت حافظه‌ی رم، تراشه‌ی A9 و دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی اشاره کرد. همچنین براساس شنیده‌ها آیفون با رنگ طلایی (Golden Rose) نیز به گزینه‌های خرید اضافه خواهد شد. بهبود سنسور اثر انگشت و تعبیه میکروفون در کنار بلندگو از جمله‌ی تغییرات دیگر آیفون جدید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات