مدیر عامل سامسونگ شایعه معرفی زدوتر از موعد گلکسی نوت 5 را تکذیب کرد

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طی چند روز گذشته شایعه‌ای منتشر شده بود که سامسونگ گلکسی نوت 5 را مرداد ماه معرفی خواهد کرد تا بتواند پیش از رونمایی آیفون 6s و 6s پلاس اپل بازار را از آن خود کند. اما امروز جی‌کی‌شین، مدیر عامل سامسونگ تمامی این شایعات را تکذیب کرده و آنها را بی اساس دانست. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در حالی که شایعه‌ای دیگری مبنی بر آمادگی اپل برای معرفی پیش از موعد آیفون 6 اس در ماه آگوست منتشر شده، به نظر می‌رسید گمانه‌زنی‌های درباره رونمایی زود هنگام گلکسی نوت 5 نیز دور از ذهن نباشد. ظاهرا زنجیره تامین‌کنندگان قطعات محصولات اپل توانسته‌اند تولید خود را به میزان مورد نظر برساند و علت اصلی تمایل اپل برای معرفی زودتر از موعد آیفون بعدی در سال جاری، همین امر خواهد بود.

به نظر می‌رسید سامسونگ نیز از این موفقیت زنجیره تامین اپل مطلع شده و قصد داشته با معرفی زودهنگام گلکسی نوت 5 آن را متوقف کند. ولی در حالی که همه چیز درست به نظر می‌رسید، جی‌کی‌شین، مدیر عامل سامسونگ امروز صراحتا اعلام کرد فبلت گلکسی نوت 5 زودتر از معمول معرفی نخواهد شد. وی همچنین شایعه پیرامون فروش نامطلوب گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را رد کرده و گفته است در مدت سپری شده میزان فروش پرچمداران جدید سامسونگ از مجموع گلکسی اس 4 و گلکسی اس 5 بیشتر بوده است.

شایعه دیگری که مدیر عامل سامسونگ متاسفانه به آن اشاره نکرد، مربوط به معرفی یک گوشی هوشمند دیگر از سری Edge پیش از معرفی گلکسی نوت 5 در ماه سپتامبر است. در این مورد به نظر می‌رسد عدم اشاره به این شایعه از مواردی که جی‌کی‌شین درباره آنها صحبت کرده مهم‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات