ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور از نقشه گوگل پشتیبانی می‌کنند

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربران زیادی از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند و طی هفته جاری آخرین نسخه‌ی Google Maps نه تنها برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها منتشر شد، بلکه حالا ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور نیز می‌توانند از این نقشه‌ها استفاده کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ور به کمک نسخه‌ی 9.9 اپلیکیشن Maps می‌توانند از نقشه‌های گوگل روی نمایشگر کوچک خود بهره برده و کاربران قادر خواهند بود مکان‌ها یا مسیرهای مور نظر را مستقیما روی ساعت خود دریافت کنند.

همچنین گوگل برای دسترسی راحت‌تر کاربران به گوگل مپز از روی نمایشگر 1.6 اینچی ساعت خود٫ رابط کاربری جدیدی را طراحی کرده است و اگر انگشتان شما به اندازه کافی کوچک باشد می‌توانید از دکمه‌های zoom in و zoom out نیز در کنار قابلیت‌های زوم‌کردن و مشخص کردن مکان روی نقشه لذت ببرید. گوگل پشتیبانی از قابلیت always-on را برای اپلیکیشن گوگل مپز پلتفرم اندروید ور فعال کرده است و تا زمانی که به صورت فیزیکی آن را غیرفعال نکنید، می‌توانید از نقشه‌های این شرکت استفاده کنید. به راحتی می‌توانید مسیرهای نقطه به نقطه و مکان‌های نزدیک خود را پیدا کنید.

اگر تمایل دارید آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن Google Maps اندروید ور را داشته باشید می‌توانید آن را به صورت فایل Maps 9.9 با فرمت APK از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات