گلکسی اس 6 اکتیو همانند پرچمداران جدید سامسونگ قدرتمند خواهد بود

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ هنوز گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو را معرفی نکرده اما این نسخه که در روزهای اخیر خبرهای متنوعی در خصوص آن منتشر شده، ظاهرا همانند گوشی‌های گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از مشخصات خوب و قدرتمندی بهره‌مند خواهد شد.
تبلیغات

روزنامه آنلاین مجارستانی Napidroid.hu، اخیرا یک پروفایل کاربری مربوط به مدل SM-G890A را یافت کرده که طبق اطلاعات منتشر شده، این مدل مربوط به گلکسی اس ۶ اکتیو بوده و از صفحه نمایش با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا Quad HD برخوردار می‌شود.

01active

با فرض اینکه این جزئیات دقیق و صحیح است، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو همانند گوشی‌های گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج از حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی قوی بهره می‌برد. همانطور که سایت SamMobile نیز مطرح کرده، هنوز مشخص نیست که سامسونگ از چه نوع نمایشگر و با چه سایزی در این گوشی استفاده می‌کند.

به علاوه، سایت SamMobile اعلام کرده که بهترین بخش درباره‌ی گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو، طول عمر باتری آن است. انتظار می‌رود این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار خواهد شد یا خیر؛ به خصوص اینکه انتظار می‌رود این دستگاه به جای قاب شیشه‌ای از قاب فلزی در پشت گوشی بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات