ال جی نیمه‌ دوم امسال پرچمدار دیگری روانه‌ بازار می‌ کند

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تنها چند هفته پس از معرفی جی 4، نسل جدید پرچمدار ال‌جی، این کمپانی خود را برای عرضه‌ی پرچمداری دیگر در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی آماده می‌کند. ال‌جی هنوز گوشی‌هوشمند خود را در بازار‌هایی نظیر آمریکا عرضه نکرده است.
تبلیغات

تنها چند هفته پس از معرفی نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار ال‌جی، حال این کمپانی از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی پرچمداری دیگر در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی سخن می‌گوید.

به گزارش Focus Taiwan، یکی از مقامات مسئول‌ در ال‌جی با تایید این موضوع، زمان عرضه‌ی پرچمدار مورد اشاره را نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی خوانده است. این اولین باری نیست که اخباری در رابطه با عرضه‌ی پرچمدار دیگری توسط ال‌جی منتشر شده است. در ماه مارس میلادی، چو جون هو، مدیرعامل کمپانی ال‌جی در اظهار نظری گفته بود که این کمپانی در نظر دارد تا محصولی را روانه‌ی بازار کند که برتر از محصولات سری جی است. برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که ال‌جی نسل جدید جی پرو را روانه‌ی بازار خواهد کرد تا در نیمه‌ی دوم سال با گلکسی نوت سامسونگ به رقابت بپردازد.

ال‌جی دیروز از جی 4 استایلوس رونمایی کرد که در واقع نسخه‌ی میان‌رده‌ای از گوشی ال‌جی به همراه قلم است، از این‌رو این محصول را نمی‌توان به‌عنوان پرچمدار ال‌جی در نظر گرفت.

حال باید دید پرچمدار جدید ال‌جی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات