سرانجام اپلیکیشن KingRoot به زبان انگلیسی نیز منتشر شد

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
KingRoot اپلیکیشن چینی که به تازگی به انگلیسی منتشر شده، قصد دارد تا در جمع مردم سراسر جهان به یک اپلیکیشن نامی و شناخته شده تبدیل شود.
تبلیغات

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش مطلبی با عنوان "با KingRoot همه دستگاه‌های اندرویدی را روت کنید" در زومیت منتشر شد که در آن به معرفی و آموزش اپلیکیشن KingRoot و روش روت گوشی‌ها با کمک آن پرداخته بودیم. سرانجام این اپلیکیشن نیز به زبان انگلیسی ترجمه شده و نسخه‌ی انگلیسی زبان آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به نوعی بهترین توصیف برای آن را می‌توان "ابزاری محبوب برای کاربران تنبل" دانست که علاقه به روت کردن گوشی خود داشته اما حوصله یا وقت انجام این کار را از طریق روش‌های سنتی ندارند. که البته باید اعتراف کنیم که اگر معنای تنبلی، سروکار نداشتن با ADB Commands و اتصال‌های مکرر گوشی به کامپیوتر باشد، ما نیز با متهم شدن به "تنبلی" مشکلی نخواهیم داشت!

فعالیت KingRoot به صورت اینترنتی خواهد بود به این معنا که این اپلیکیشن برای روت کردن گوشی شما، به ارتباط اینترنتی نیاز خواهد داشت تا ابتدا مدل گوشی شما و روش روت آن را مشخص کند، و سپس به روت کردن آن بپردازد.

البته این موضوع بر خلاف آنکه در نگاه اول یک ضعف به نظر می‌آید، یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن است چراکه روش‌های لازم برای روت گوشی به طور منظم در سرورهای این اپلیکیشن در حال آپدیت هستند و این ویژگی باعث خواهد شد تا هر وقت که قصد روت کردن گوشی خود را داشتید، این اپلیکیشن جدیدترین و آسان‌ترین متدها را برای روت کردن گوشی شما تا آن لحظه، به کار ببرد.

آمار جهانی این اپلیکیشن نشان از موفقیت عملیات روت در بیش از 60 درصد مواقع بوده که موفق به روت انواع نسخه‌های اندروید یا مدل‌های گوشی شده است.

KingRoo2t

این که آیا این اپلیکیشن چینی، اطلاعاتی را از گوشی شما به سرورهای خود ارسال می‌کند یا خیر، تیم توسعه‌دهنده‌ی KingRoot بارها و بارها مورد سوال قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی آن‌ها KingRoot تنها اطلاعاتی را که برای روت کردن گوشی شما لازم دارد، از قبیل نسخه اندروید، مدل گوشی یا... را جمع‌آوری کرده و به سرور خود ارسال می‌کند و این اطلاعات، بدون آنکه روی سرور ذخیره شوند، تنها برای انتخاب بهترین متد روت برای گوشی شما به کار خواهند رفت چراکه اگر بنا به ذخیره‌ی این اطلاعات باشد، سازندگان KingRoot (به گفته‌ی خودشان) باید سرورهای خود را به بزرگی گوگل کرده تا این حجم از اطلاعات را بتوانند ذخیره کنند.

IMEI گوشی شما هم از مواردی است که به سرور این برنامه ارسال می‌شود که البته به صورت کاملا رمزنگاری شده منتقل خواهد شد و تبدیل به شماره‌ای متفاوت خواهد شد که دلیل این موضوع نیز، تنها این است که سازندگان این برنامه بتوانند تعداد استفاده کنندگان از اپلیکیشن خود را شناسایی کنند. استفاده از KingRoot بسیار ساده است. کافیست تا بعد از دانلود و نصب آن، روی دکمه‌ی روت کلیک کنید. گوشی شما در عرض چند ثانیه روت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات