زومجی: خرید لپ تاپ یا پی سی؛ کدامیک برای بازی مناسب تر است؟

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از سوالات متداولی که شاید برای گیمرها بیشتر پیش بیاید این است که آیا خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌تواند همانند پی‌سی جوابگوی نیازمان باشد یا خیر. آیا یک لپ‌تاپ ۷ میلیون تومانی بهتر است یا می‌شود با نیمی از این مبلغ پی‌سی قدرتمندتری جمع کرد؟ زومجی در مقاله‌ای، این سوالات شما را پاسخ می‌دهد.
تبلیغات

بیشتر گیمرها می‌دانند که پی‌سی‌های بزرگ عموما از دستگاه‌های کوچک‌تر و فشرده‌تر، سریع‌تر هستند. تراشه‌های سریع‌تر به توان بیشتری نیاز دارند، حرارت بیشتری تولید می‌کنند و همین‌طور از ترانزیستورهای بیشتری هم تشکیل شده‌اند و تمام این خصوصیات نیاز به فضای بیشتر دارد. اندک افرادی هستند که ممکن است باور کنند که یک لپ‌تاپ بتواند همرده‌ی پی‌سی خود را که در همان سال تولید شده باشد از نظر سرعت و توان پشت سر گذارد.

مقاله‌های مرتبط:

    البته همیشه بسیاری از گیمرها بنا به دلایل مختلف برای انتخاب بین این دو گزینه مردد هستند. این حقیقت که لپ تاپ‌ها از سیستم‌های رومیزی، ضعیف‌تر هستند یک برداشت رایج است، اما سنجش این که در عمل تفاوت بین این دو گزینه چقدر است می‌تواند چالش برانگیز باشد. در واقع خیلی از کاربران همیشه خود را در شرایط برآورد انتخاب میان کاهش راندمان در برابر افزایش قیمت و البته قابلیت حملی که یک لپ‌تاپ فرآهم می‌کند، قرار می‌دهند. در اینجا قصد ما این است که اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه‌تر بین این دو مورد نیاز دارید در اختیارتان قرار دهیم و تفاوت بین این دو گزینه را تشریح کنیم.

    برای مطالعه کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

    PC laptop Guide

    اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات