تماشا کنید: نگاهی نزدیک به ویندوز 10 موبایل بیلد 10069

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت اخیرا ویندوز ۱۰ موبایل را برای افرادی که در ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده اند، منتشر کرد. ویندوز ۱۰ موبایل هم اکنون در حال توسعه بوده و تاریخ انتشار نسخه رسمی آن، مهر ماه اعلام شده است. این کمپانی چند روز پیش، امولاتور ویندوز ۱۰ موبایل را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. حال ویدئوی جدید از محیط بیلد ۱۰۰۶۹ از ویندوز ۱۰ موبایل تهیه شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویندوز ۱۰ موبایل هم اکنون کامل نیست و به همین دلیل باگ‌های بسیاری دارد و به مرور زمان قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. مایکروسافت با توجه به بازخوردهایی که از طرف اینسایدرها دریافت می‌کند، این سیستم عامل را توسعه می‌دهد. در کنار بازخورد اینسایدرها، مایکروسافت به نظر توسعه دهندگان نیز نیاز دارد. پراناو کلکارنی یکی از نویسندگان وب‌سایت WMPoweruser امولاتور ویندوز ۱۰ موبایل را بر روی رایانه خود نصب کرده است و ویدیویی را از محیط بیلد ۱۰۰۶۹ ویندوز ۱۰ موبایل پیش نمایش را تهیه کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

لینک دانلود

همان طوری که در ویدیو مشاهده کردید، نسخه سیستم عاملی که بر روی امولاتور در حال اجراست ۱۰.۰.۱۲۵۵۲.۷۰ است که قابلیت‌های بیشتری به بیلد ۱۰۰۶۹ ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شده است. به عنوان مثال استور کاملا تغییر کرده است و همچنین امکان چیدن کاشی‌ها به صورت چهارتایی اکنون امکان پذیر است.

نظر شما درباره این قابلیت‌های جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات