ال جی G4c نسخه کوچک‌تری از جی 4 خواهد بود

شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
ال جی هفته گذشته از جدیدترین پرچمدار خود، جی 4 پرده برداشت. حال ادعای یک وب‌سایت فروش اینترنتی اروپایی باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی درباره نسخه کوچکتر از این پرچمدار با نام جی 4 سی به وجود آید.
تبلیغات

حالا که جی ۴ ال جی رونمایی شده، به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تری از آن نیز در راه است. یک فروشگاه اروپایی دستگاهی با نام LG G4c را با شماره مدل LG-H525N در لیست محصولات آتی خود قرار داده و زمان موجود شدن این کالا را ۱۲ می اعلام کرده است. با توجه به این که هنوز چنین ابزاری از سوی ال جی معرفی نشده، زمان موجود شدن کالا در این فروشگاه چندان دقیق به نظر نمی‌رسد و احتمالا اشتباهی از سوی خود فروشگاه رخ داده است.

lg-g4c

مشخص نیست که نسخه کامپکت جی 4 چه مشخصات سخت‌افزاری خواهد اشت و طراحی آن به چه صورتی خواهد بود، اما اگر کره‌ای‌ها هم همان راه سونی را در ارائه نسخه کامپکت برچمدارشان برگزیده باشند، این یک خبر خوب برای افرادی خواهد بود که دوست دارند، تلفن‌هایی قدرتمند در ابعاد کوچکتر داشته باشند. 

هر چند برچسب قیمت ۳۳۰ دلاری این تلفن نشان از این دارد که احتمالا با نسخه‌ای کوچک‌تر و البته ضعیف‌تر از پرچمدار ال جی روبرو خواهیم بود که طراحی و قابلیت‌های نرم‌افزاری مشابه با جی ۴ خواهد داشت.

فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم، طی هفته‌های پیش رو چه اتفاقی برای جی ۴ و مدل کوچکتر آن خواهد افتاد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات