بزرگترین فروشگاه اپل مرداد ماه در دبی افتتاح می‌ شود

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
تیم کوک مدیرعامل اپل، همواره توجه ویژه‌ای به مراکز خرید دبی داشته و راه‌اندازی فروشگاه بزرگ اپل در این شهر خیلی دور از ذهن نبود. حال گزارش‌ها حاکی از آن است که بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در دبی مرداد ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس گزارش خلیج تایمز، انتظار می‌رود فروشگاه جدید اپل در ماه اگوست سال جاری افتتاح شود. فضای فروشگاه بزرگ اپل در مجموع ۴٫۶۴۵ متر مربع خواهد بود و یک ورودی اصلی خواهد داشت.

12919-7224-Mall of the Emirates 3679338750-l

شایعات راه‌اندازی بزرگ‌ترین فروشگاه جهانی اپل در امارات متحده عربی، سال گذشته مطرح شد اما همواره جزئیات آن نامشخص ماند. اپل قصد دارد بزرگ‌ترین فروشگاه خود را در Mall of the Emirates افتتاح کند؛ این مرکز خرید سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد و بیش از ۷۰۰ فروشگاه متنوع را داخل خود جای داده است. علاوه بر این فروشگاه، انتظار می‌رود اپل دومین فروشگاه خود را در ساختمان Yas Mall ابوظبی افتتاح کند. 

اگرچه اپل تا به حال فروشگاه‌ اختصاصی در دبی افتتاح نکرده اما از سال ۲۰۱۱ فروشگاه آنلاینی را برای امارات متحده عربی راه‌اندازی کرده است. سال گذشته تیم کوک در سفری به این کشور، به خرده فروشی‌های مجاز اپل سر زده بود و با شیخ این کشور نشستی داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات