ایسوس رویداد Zensation را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان برگزار می‌کند

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تا چند روز دیگر نمایشگاه کامپیوتکس 2015 در کشور تایوان برگزار می‌شود و کمپانی ایسوس به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه در کشور خودش قصد دارد رویداد Zensation را برای معرفی محصولات خود برگزار کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ظاهرا ایسوس برای نمایشگاه کامپیوتکس 2015 برنامه‌های زیادی در سر دارد و می‌خواهد همچون سال‌های گذشته از گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های ویندوزی و اندرویدی خود رونمایی کند. کنفرانس خبری این شرکت با الهام از محصولات سری Zen (بودا) تحت عنوان Zensation برگزار می‌شود. در ادامه می‌تواند متن دعوتنامه ایسوس را بخوانید:

امسال قصد داریم با الهام از روح بودا مجموعه‌ای از نوآوری‌هایی را به نمایش درآوریم که هارمونی و سادگی را وارد زندگی شخصی و حرفه‌ای مردم می‌کند.

تاکنون می‌دانیم که معرفی ساعت هوشمند Zenwatch 2 بخشی از برنامه ایسوس برای کامپیوتکس 2015 است و مدیر عامل این کمپانی اخباری پیرامون برنامه‌های خود اعلام کرده است. همچنین به نظر می‌رسد باید منتظر تبلت‌های جدید مجهز به پردازنده اینتل باشیم ولی این زمان است که همه چیز را مشخص می‌کند.

ایسوس هر ساله در کامپیوتکس از جدیدترین محصولات خود که عموما در شاخه‌ی کامپیوترهای شخصی هستند رونمایی می‌کند. سال گذشته شاهد معرفی چندین لپ‌تاپ، کامپیوتر بدون کیس، تبلت‌های هیبریدی و محصولاتی از این دست بودیم و امسال نیز انتظار داریم بخش کامپیوترهای شخصی ایسوس حضور پر رنگی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات