گوشی HTC One ME9 و این بار تصاویر و اطلاعات جدید

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی قصد دارد تا با ارائه‌ی HTC One ME9 تنوع محصولات سری وان را افزایش دهد و نظر کاربران با بودجه‌ی متفاوت را به سمت محصولات خود جلب کند. اخیرا تصاویر و اطلاعات تازه‌ای در باره‌ای این گوشی فاش شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در حال آماده‌سازی و عرضه‌ی گوشی جدیدی به نام HTC One ME9 و نام رمز Hima Ace است که ظاهرا قرار است در برخی از کشورهای آسیایی مانند هنگ‌کنگ، تایوان و شما امریکا و اروپا و همچنین خاورمیانه عرضه شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به One M9+ است و بدنه‌ی آن ترکیبی از فلز با پلی‌کربنات خواهد بود. این گوشی از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و احتمالا یک دوربین اولتراپیکسل در جلو بهره خواهد شد. با این حال برخی از شایعات به دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت گوشی اشاره دارند.

این گوشی همچنین از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD و سنسور اثرانگشت بهره خواهد برد و اسپیکرهای قوی بوم‌ساند نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به گوشی HTC One ME9 می‌توان به اندروید ۵، رابط کاربری Sense 7.0، پردازنده‌ی MT6795 ساخت مدیاتک و همچنین ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. این گوشی دارای باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.

گوشی One ME9 قرار است در رنگ‌های متنوع و با قیمت حدود ۵۶۵ دلار عرضه شود. اچ‌تی‌سی برای این گوشی نیز کاور دات‌ویو را طراحی کرده است و بصورت جداگانه ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات