اچ تی سی دیگر نسخه مینی از پرچمدارانش تولید نمی‌کند

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران اچ‌تی‌سی اعلام کرده که نسخه کامپکت یا مینی از وان ام 9 ارائه نخواهد شد. وی دلیل این موضوع را تغییر سلیقه کاربران و استقبال بیشتر آنها از نمایشگرهایی با ابعاد بزرگ‌تر اعلام کرده است.
تبلیغات

اگر منتظر آن هستید که اچ‌تی‌سی به زودی تلفنی با نام «وان ام 9 مینی» یا «وان مینی 3» معرفی کند، بر عبث می‌پایید! بنا به گزارشی از Focus Taiwan، جک تونگ، مدیر بخش شمال آسیای اچ‌تی‌سی اعلام کرده که این کمپانی تولید محصولات سری Mini را متوقف کرده، چرا که اقبال عمومی به محصولاتی در ابعاد کوچک کم شده است.

تونگ تصریح کرد که خانواده مینی اچ‌تی‌سی با معرفی وان ام 9 پلاس مُرد! او دلیل این موضوع را این گونه توضیح داد که صنعت تلفن‌های هوشمند به سمت ابزارهایی با نمایشگر ۵ اینچ و بزرگتر تمایل پیدا کرده و این کمپانی نقشه راه خود را بر همین اساس تغییر داده است. از این سخن می‌توان برداشت دیگری هم داشت و ان این که احتمالا تلفن‌های میان‌رده و پایین‌رده اچ‌تی‌سی هم به زودی ابعادی بزرگ‌تر خواهند داشت. همین الان هم ابزارهایی با نمایشگر ۵.۵ اینچ چون One E9 از این کمپانی در بازار موجود هستند.

توقف تولید سری مینی اچ‌تی‌سی میخ دیگری بر تابوت تلفن‌های هوشمند کوچک است

با وجود توقف ارائه تلفن‌های خانواده مینی از سوی اچ‌تی‌سی، این کمپانی همچنان وان مینی و وان مینی 2 را به بازار عرضه می‌کند و علاقه‌مندان به ابزارهای کوچکتر می‌توانند آنها را خریداری کنند. این دو محصول از نظر سخت‌افزاری نسبت به پرچمداران اصلی قبلی اچ‌تی‌سی ضعیف‌ترند، در حالی که فبلت جدید این کمپانی، یعنی وان ام 9 پلاس حتی مشخصات فنی قدرتمندتری نسبت به پرچمدار امسال این کمپانی دارد. در حالی که وان ام 9 به نمایشگر 1080p مجهز شده، +One M9 نمایشگری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد که جایگزین اسنپدراگون 810 در پرچمدار اصلی شده است و در عمل قدرت پردازشی تقریبا یکسان با آن ارائه می‌کند. همچنین نسخه پلاس به یک سنسور اثر انگشت در داخل دکمه فیزیکی‌اش مجهز شده که در ام 9 از آن خبری نیست.

این مشخصات بر اساس نیاز سرویس‌دهندگان مخابراتی تایوانی برای این فبلت در نظر گرفته شده‌اند و هدف از ارائه آن امکان رقابت بهتر در بازارهای در حال رشد آسیایی است. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که در تایوان تقاضا برای وان ام 9 پلاس حتی اندکی بیشتر از وان ام 9 بوده است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات