گردو نماینده ESET شد

دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بسیاری از ما می‌دانیم که باید برنامه‌ای برای مقابله با ویروس ها و مهاجمین اینترنتی یا در واقع هکرها بر روی سیستم و یا گوشی خود داشته باشیم.
تبلیغات

برخی گمان می‌کنند چون کارشان ساده و در حد چک کردن ایمیل و بازدید از چند سایت معتبر خبری است، تهدیدی متوجه‌شان نیست، لذا رغبتی برای نصب یک آنتی‌ویروس کارآمد پیدا نمی‌کنند. برخیی هم در روزهای نخست نصب ویندوز یا خرید یک گوشی هوشمند یک آنتی‌ویروس بر روی آن نصب می‌کنند ولی بعدا، از به‌روز کردن آن غفلت می‌کنند.

تجربه نشان داده است که تهدید ویروس‌ها و هکرهای رایانه‌ای، کاربر آماتور یا حرفه‌ای نمی‌شناسد و می‌توانند همه را مورد حمله قرار بدهند، اطلاعاتشان را تخریب یا سرقت کنند، به سیستم آنها آسیب برسانند و خیلی مشکلات دیگر برای کاربران بی دفاع ایجاد کنند.

در این میان، محصولات شرکت ESET که با نام Nod32 هم شناخته می‌شود، سال‌ها است در بازار کشورمان جزو محبوب‌ترین محصولات امنیتی هستند. دلیل این موضوع علاوه بر بروزرسانی‌های کم حجم و پرسرعت، برنامه سبکی است که در عین محافظت از سیستم رایانه، هیچ خللی در عملکرد آن ایجاد نمی‌کند و کمترین مزاحمتی هم برای کاربران ندارد.آنتی ویروس و فایروال این شرکت همیشه جزو برترین‌های بازار در دنیا بوده‌اند و در رتبه‌بندی سایت معتبر av-test.org همواره جزو برنامه‌های امنیتی برتر قرار دارد.

آنتی ویروس

معرفی گردو به عنوان نماینده رسمی در سایت ESET

شرکت ESET، نمایندگان رسمی فروش خود در ایران را رسما در بخش پارتنرهای خود معرفی کرد و شرکت گردو نیز به عنوان نماینده مستقیم فروش آنلاین محصولات این شرکت، معرفی شده است. ​

چرا باید از گردو لایسنس اوریجینال بخریم؟

در حال حاضر آنتی ویروس ناد32 و محصول قویتر این شرکت یعنی ESET Smart Security توسط شرکت‌های مختلفی در بازار ایران با نام اوریجینال به فروش می رسند که اکثر این محصولات تاییدیه شرکت ESET برای فروش در ایران را ندارند و سریال بسیاری از این محصولات بعد از مدتی بلاک می شوند و دیگر امکان آپدیت را نخواهند داشت. با توجه به این مسائل بخش خاورمیانه شرکت ESET تصمیم گرفت محصولات خود را به صورت مستقیم و آنلاین در ایران به فروش برساند.

در حال حاضر گردو به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات شرکت ESET در ایران، لایسنس محصولات امنیتی این شرکت را به صورت کاملا اوریجینال و با پشتیبانی رسمی شرکت ESET به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. خرید و دریافت لایسنس به صورت کاملا اتوماتیک و به صورت مستقیم از سایت ESET صورت می‌گیرد و گردو به عنوان نماینده رسمی، برای تایید دریافت مبلغ در این فرایند دخالت دارد. کلیه محصولات اوریجینال و دارای پشتیبانی رسمی از سوی ESET هستند و شما قادرید برای حل مشکلات خود مستقیماً با این شرکت نیز تماس بگیرید.

چه محصولاتی به صورت اوریجینال توسط گردو عرضه می شود؟

در حال حاضر می توانید لایسنس های آنتی ویروس ناد۳۲و ESET Smart Security که علاوه بر آنتی ویروس شامل فایروال و برنامه ضد سرقت هم هست و همچنین آنتی‌ویروس موبایل مخصوص گوشی‌های هوشمند (اندروید، ویندوز موبایل و سیمبین) را مستقیما از گردو تهیه کنید. هرکدام از لایسنس‌ها را می‌توانید به صورت یکساله یا دوساله و برای یک تا ۲۴ کاربر خریداری کنید. مثلا با خرید یک محصول دوساله ۸کاربره، قادر خواهید بود از این محصول، برروی هشت سیستم به مدت دو سال استفاده کنید.

چطور با لایسنس اوریجینال می توانم جلوی سرقت نوت بوک خود را بگیرم؟

با خرید لایسنس اوریجینال ESET Smart Security و فعالسازی بخش ضد سرقت آن با نام Anti-Theft در هرزمانی که نوت بوک شما به سرقت رفت، به محض اتصال آن به اینترنت، مکان آن و همچنین عکس‌هایی که با دوربین جلوی نوت‌بوک از سارق گرفته شده، برای شما ارسال می‌شود.

چطور لایسنس اوریجینال آنتی ویروسهای ESET را بخریم؟

برای خرید تنها کافی است وارد بخش لایسنس سایت گردو به آدرس gerdoo.net/antivirus شوید و پس از انتخاب محصول با قابلیت آپدیت یک ساله یا دو ساله و سپس تعداد کاربران، اطلاعات درخواستی را وارد کنید. در این مرحله به درگاه پرداخت بانکی منتقل می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت خود و پرداخت مبلغ، به سایت ما باز می‌گردید. اکنون 3 ایمیل و یک SMS دریافت کرده‌اید: دو ایمیل از طرف شرکت گردو شامل اطلاعاتِ پرداخت، Username و Password برای رجیستر کردن آنتی ویروس و یک ایمیل از طرف شرکت ESET به نام شما و شامل همان نام کاربری و پسوورد و توضیحات تکمیلی شرکت به زبان انگلیسی و یک پیامک که آن هم شامل اطلاعات نام کاربری و پسوورد است.

زمان شروع دوره یک یا دو ساله، درست از لحظه خرید محصول، توسط شرکت ESET محاسبه می‌شود. همچنین در ایمیلی که خود شرکت ESET برایتان می‌فرستد نیز تاریخ اتمام دوره قید شده است.

باید خاطر نشان کنیم که در طول مدت فعال بودن لایسنس، شرکت گردو همانند همیشه حامی و پشتیبان کاربران ایرانی در داخل کشور خواهد بود، اما علاوه بر آن کلیه محصولات خریداری شده، اوریجینال و دارای پشتیبانی رسمی از سوی ESET خاورمیانه هستند و قادرید برای حل مشکلات خود مستقیما با آنها نیز تماس بگیرید.

بسته نرم افزار کی به دستم می‌رسد؟

در این شیوه خرید و همان‌گونه که در ایمیل شرکت ESET هم ذکر شده است، محصول فیزیکی برای شما ارسال نمی‌شود و فقط Username و Password در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید پس از دانلود نرم‌افزار و نصب و اجرا، اطلاعات ارائه شده را در آن وارد کنید.حجم محصولات ESET برای دانلود کم و در حدود 60 مگابایت است و شما با دانلود مستقیم آنتی ویروس از سایت ESET و از طریق لینکی که در ایمیل برای شما ارسال شده، می‌توانید مطمئن باشید علاوه بر نسخه اصلی، به آخرین نسخه از نرم افزار هم دسترسی دارید.

وقتی مدت عضویتم به پایان رسید چه کنم؟

پس از اتمام دوره یک یا دو ساله، می‌توانید با ورود به همان سایتی که خرید را انجام داده‌اید (gerdoo.net/antivirus) و مراجعه به بخش «تمدید»، جهت تمدید اعتبار لایسنس خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که مبلغ تمدید اعتبار، از مبلغ خرید اولیه در حدود ۳۰ درصد کمتر است، بنابراین با قیمت بسیار کمتری می‌توانید در سال بعد، از آنتی ویروس خود استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات