تماشا کنید: اپو از نسخه جدید رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی Oppo‌ ویدیویی از رابط کاربری جدید خود مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی منتشر کرده است. رابط کاربری ColorOS که روی گوشی‌های Find 7 و Find 7a این کمپانی بروزرسانی خواهد شد هنوز در حال آزمایش و رفع نواقص توسط این کمپانی است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده نسخه‌ی 2.1.0i رابط کاربری جدید اپو در حال تست و برطرف کردن مشکلات موجود است. به احتمال زیاد این نسخه در آینده‌ی نزدیک در قالب نسخه‌ی بتا برای گوشی‌های‌هوشمندی نظیر Find 7 و Find 7a منتشر خواهد شد. بسیاری از کاربران و طرفداران اپو در مورد ارائه‌ی بروزرسانی رابط کاربری مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی چندان راضی نیستند، چراکه بسیاری از بروزرسانی‌ها نسخه‌ی بتا بوده و برخی نیز باوجود انتشار، هیچ‌گاه رسما بصورت On-Air منتشر نمی‌شوند.

اما تغییرات صورت گرفته در ColorOS 2.1.0i چیست؟ همانطور که می‌توان در تصاویر نیز دیدید، المان‌های مورد استفاده در این رابط کاربری تخت شده و روشن‌تر شده‌اند. نشانه‌های طراحی متریال گوگل را نیز می‌توان در این رابط کاربری دید، هرچند نشانه‌هایی از نسخه‌های پیشین این رابط کاربری در آن پیدا است. اپلیکیشن موزیک پلیر این رابط کاربری بسیار تغییر یافته است.

لینک دانلود

از جمله‌ی تغییرات دیگر صورت گرفته در این رابط کاربری می‌توان به افزایش سرعت بالا آمدن گوشی در هنگام روشن کردن و همچنین تغییرات در صفحه‌ی Home اشاره کرد. اپلیکیشن‌ها با سرعت بیشتری اجرا می‌شوند و حرکت در منوها بسیار روان‌تر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات