زوم‌اَپ: اینستاگرام را با طراحی زیبای متریال تجربه کنید

شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مطالعه 4 دقیقه
Imagine for Instagram اپلیکیشنی فوق‎العاده برای گوشی‎های اندروید است که استفاده از اینستاگرام را در محیطی کاملا متریال، در کنار امکاناتی جانبی مانند استفاده‎ی همزمان از چند اکانت و ... در اختیار شما قرار می‎دهد. با زوم‎اپ همراه باشید.
تبلیغات

بدون شک اینستاگرام را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا دانست که همین موضوع نیز باعث انتشار اپلیکیشن‌های بسیار زیادی در رابطه با آن شده است. ازبرنامه‌های ساخت تصاویر پازلی یا collage گرفته تا اپلیکیشن‌های ذخیره‌کننده‌ی عکس یا افزایش followerها. بر این اساس به معرفی یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های مربوط به اینستاگرام می‌پردازیم که یکی از خاص‌ترین Instagram Viewer‌ها بوده و به کمک آن اینستاگرام را با طراحی بی‌نظیر متریال تجربه خواهید کرد. Instagram Viewer‌ها اپلیکیشن‌هایی هستند که با استفاده از api‌های مخصوص اینستاگرام، عملکردی مشابه نرم‌افزارهای فید‌خوان را دارند با این تفاوت که علاوه بر نمایش عکس‌های موجود در فید اکانت شما، قابلیت‌هایی نظیر کامنت گذاشتن، لایک کردن و... را نیز دارند.

imagine42

Imagine یکی از این viewer‌ها است که با ابتکار بی‌نظیری که در طراحی خود به کار برده، به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفته است به طوری که تعداد بسیاری از کاربران، از این اپلیکیشن به جای نسخه‌ی اصلی اینستاگرام استفاده می‌کنند. Imagine اقدام به طراحی کاملا یکسان محیط اپلیکیشن خود، با اپلیکیشن اصلی اینستاگرام کرده و در این بین با به کار بردن طراحی متریال برای بخش‌های مختلف، به نوعی نسخه‌ی متریال شده‌ی اینستاگرام را به وجود آورده است به این معنا که شاید اگر یک روز اینستاگرام تصمیم به متریال کردن رابط کاربری خود بگیرد، نتیجه چندان متفاوت با اپلیکیشن imagine نباشد.

imagine3

تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند بخش تصاویر لایک شده، بخش عکس‌های اتفاقی، بخش آگاهی از فعالیت دوستان و ...، همچنین تمامی امکانات اصلی اینستاگرام مانند پخش ویدئو، لایک کردن تصاویر، مشاهده افراد تگ شده در عکس، خواندن کامنت‌ها و ... در این اپلیکیشن نیز گنجانده شده‌اند. تنها موردی که به دلیل سیاست‌های اینستاگرام در api قرار داده نشده، امکان کامنت‌گذاری است که در این اپلیکیشن با کلیک روی گزینه‌ی اضافه کردن نظر،مستقیما به اپلیکیشن اینستاگرام منتقل شده و باید کامنت خود را در همانجا ارسال کنید که این موضوع باعث می‌شود تا افرادی که با بخش کامنت‌ها سروکار دارند، نیازمند نصب نگه داشتن نسخه‌ی اصلی اینستاگرام نیز باشند.

imagine2

این اپلیکیشن قابلیت استفاده‌ی همزمان از چند اکانت را نیز دارد و توسط منوی کناری برنامه می‌توانید در کمتر از یک ثانیه، بین اکانت‌های خود جا به جا شوید که یک ویژگی بسیار با ارزش برای آن به حساب می‌آید. همانطور که در بالا گفته شد، اپلیکیشن‌های جانبی زیادی برای اینستاگرام ساخته شده‌اند که علاوه بر InstagramViewerها، برنامه‌هایی نیز وجود دارند که امکان Repost کردن یا ارسال دوباره‌ی عکس‌های دیگران را با رعایت کپی‌رایت و ثبت نام‌کاربری صاحب عکس روی تصویر، به شما می‌دهند. شما در imagine این ابزار کاربردی را به طور پیش‌فرض و بدون نیاز به اپلیکیشن دیگری، به صورت یک گزینه‌ی جداگانه در کنار لایک و کامنت‌ها در اختیار خواهید داشت و قادر به repost کردن تصاویر خواهید بود که در کنار دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن، یک مجموعه‌ی بی‌نظیر را به وجود آورده‌اند. البته با وجود تمامی نکات مثبت این برنامه، تنها موضوعی که نبود آن در کنار امکانات دیگر مانند Repost، استفاده‌ی همزمان از چند اکانت، اطلاع از پست‌های جدید، دکمه‌ی شناور برای ارسال پست و ... به چشم می‌آید، امکان ذخیره‌ی تصاویر است که البته احتمال اضافه شدن آن در نسخه‌های بعدی، چندان دور از ذهن نیست. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات