آموزش اتصال به مارکت آمازون و دانلود روزانه یک اپلیکیشن پولی به صورت رایگان

شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
مطالعه 5 دقیقه
Amazon Appstore یک مارکت اندروید است که مهمترین ویژگی آن ارائه‌ی روزانه‌ی یک اپلیکیشن پولی به صورت رایگان است.
تبلیغات

Amazon Appstore جدا از آن که یک مارکت فوق‌العاده بزرگ و کامل از اپلیکیشن‌های اندروید است، دارای یک ویژگی فوق‌العاده نیز هست که با اولین ورود به اپلیکیشن با آن رو به رو خواهید شد.

بعد از باز کردن این اپلیکیشن در صفحه‌ی اول آن که لیستی از محبوب‌ترین یا جدیدترین اپلیکیشن‌ها را در برگرفته است، یک بنر بزرگ در بالای این لیست با عنوان Today's Free App Of The Day مواجه می‌شوید که مربوط به ویژگی جذاب این مارکت یعنی انتشار یک برنامه یا بازی پولی به صورت رایگان در روز است.

این بنر در هر روز به یک بازی یا برنامه اختصاص دارد و شما تنها در همان ۲۴ ساعت قادر خواهید بود تا به دانلود رایگان آن بپردازید و بعد از این ۲۴ ساعت و تغییر بنر به برنامه یا یک بازی دیگر، برنامه‌ی قبلی دوباره به حالت پولی در می‌آید. همین موضوع سر زدن روزانه‌ی کاربران را به این مارکت به امری هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند چرا که در هر روز ممکن است بازی یا برنامه‌ی محبوب شما به صورت رایگان عرضه شود.

این موضوع به صورت کاملا قانونی و با رضایت صاحبان اثر صورت می‌گیرد بنابراین افرادی که علاقه‌ای به استفاده از نسخه‌ی کرک شده‌ی بازی یا برنامه‌ها ندارند، می‌توانند از این طریق و با رضایت صاحب‌اثر، به نسخه‌ی کامل اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

البته این امکان فوق‌العاده‌ی مارکت آمازون، یک نکته‌ی منفی نیز دارد و آن اختصاصی بودن این امکان برای کاربران آمریکایی است که استفاده از آن را برای کاربران دیگر از جمله افراد ایرانی غیر‌ممکن می‌سازد. در این پست اما به شما آموزش خواهیم داد تا با ثبت‌نام به عنوان یک فرد آمریکایی، قادر به استفاده از امکانات بی‌نظیر مارکت آمازون باشید که به جرات می‌توان آن را دومین مارکت بزرگ اندروید، بعد از پلی‌استور دانست.

با کمک آموزش قدم به قدم و تصویری زیر شما می‌توانید تنها در چند دقیقه، اکانت خود را در این مارکت به ثبت رسانید و بعد از آن بر خلاف پلی‌استور و دردسرهای فراوانش، بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای به دانلود اپلیکیشن‌های مختلف، از جمله اپلیکیشن روزانه‌ی رایگان بپردازید. برای راحتی شما کاربران، اطلاعات مورد نیاز برای پر کردن فرم‌ثبت نام آمازون در عکس‌های زیر درج شده و شما می‌توانید با وارد کردن همین اطلاعات، ثبت نام خود را تکمیل کنید. اما در هر حال آموزش کامل به دست آوردن این اطلاعات لازم نیز خدمت شما ارائه شده است.

ابتدا این مارکت اندرویدی را از سایت آمازون و از این لینک دریافت کنید (بنا به سیاست های پلی استور، مدتی است که این اپلیکیشن از مارکت گوگل حذف شده است). بعد از نصب و اجرای اولیه‌ی اپلیکیشن، با صفحه‌ای مانند عکس زیر رو به رو خواهید شد که از شما می‌خواهد با اکانت خود در مارکت آمازون Login کنید یا در صورت عدم دارا بودن اکانت، به ثبت نام رایگان در این مارکت بپردازید.

amazon1

 بعد از کلیک روی Create An Account به صفحه‌ی اطلاعات اولیه وارد می‌شوید. نام، ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و روی دکمه‌ی نارنجی رنگ کلیک کنید تا اکانت شما به صورت آنی و بدون نیاز به لینک فعال‌سازی ساخته شود.

amazon2

حالا وارد اپلیکیشن می‌شوید و صفحه‌ی اصلی این مارکت را مشاهده می‌کنید که شامل خلاصه‌ای از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها، پرفروش‌ترین، جدیدترین و پردانلودترین آن‌ها است. همان‌طور که در بالا نیز توضیح دادیم در این صفحه و در بالای این لیست، بنر اپلیکیشن رایگان روز را مشاهده می‌کنید که در هنگام نگارش این آموزش و تهیه‌ی این تصاویر، بازی Doodle Devil که قیمت اصلی آن 1.99 دلار است به صورت رایگان ارائه شده. این اپلیکیشن و بنر در هر 24 ساعت تغییر می‌کند و برنامه یا بازی دیگری جای آن را می‌گیرد.

حال به مرحله‌ی اصلی این مقاله می‌رسیم. شما با کلیک روی کلمه‌ی FREE و اقدام به دانلود این اپلیکیشن، فرمی را مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد قبل از شروع عملیات دانلود، اطلاعات هویتی خود را تکمیل کنید. عکس شماره 5 که در تصویر قابل مشاهده است فرم اصلی این برنامه است و در سمت راست نیز فرم پر شده با اطلاعات قابل قبول آمازون را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

amazon3

بعد از پر کردن این فرم (که تنها همین یک بار نیاز به انجام آن خواهید داشت) به صفحه‌ی قبلی بازخواهید گشت و این بار با کلیک بر روی گزینه‌ی Get App عملیات دانلود شما آغاز خواهد شد. به همین راحتی از این پس شما قادر به دانلود روزانه‌ی یک اپلیکیشن پولی به صورت رایگان خواهید بود.

ثبت هویت جعلی و اطلاعات کامل

اما برای کامل شدن این مقاله، دریافت این اطلاعات لازم برای ثبت نام را نیز به شما آموزش خواهیم داد. برای این امر ابتدا به سایت www.fakenamegenerator.com مراجعه کنید و بعد از انتخاب کشور آمریکا، روی گزینه‌ی Generate کلیک کنید.

حال با لیستی کامل از مشخصات جعلی یک شخصیت آمریکایی رو به رو خواهید شد که تمامی اطلاعات لازم از جمله نام، قد، وزن، شماره تلفن، آدرس، شمارت کارت بانکی به همراه تاریخ انقضا و کد CVV2 و هر اطلاعات دیگری که فکرش را کنید در آن وجود خواهد داشت.که البته ما برای ثبت نام در مارکت آمازون تنها به 5 مورد از این اطلاعات نیاز داریم که در عکس زیر به صورت کامل آن‌ها را مشخص کرده‌ایم. شما تنها کافیست تا بعد از ساخت پروفایل جعلی، اطلاعات مشخص شده را در جای مخصوص خود در فرم آمازون وارد کنید.

amazon0

حال تنها گزینه‌ی 4 یعنی ZipCode باقی می‌ماند که با مراجعه به سایت www.unitedstateszipcodes.org و وارد کردن شهری که در لیست پروفایل جعلی به شما نمایش داده شده است، این کد را نیز به دست آورده و در فرم آمازون وارد کنید.

amazon01

کار تمام است. تمامی فیلد‌های مورد نیاز با اطلاعات صحیح یک فرد آمریکایی کامل شده و تنها نیاز است که روی گزینه‌ی Continue کلیک کنید تا به صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن منتقل شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات