ال‌جی با گوشی Lancet به ویندوز فون بازگشت

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی بالاخره‌ گوشی‌ هوشمند LG Lancet را با سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد. این گوشی میان‌رده بازگشت دوباره‌ی ال‌جی به پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت است.
تبلیغات

چند روز پیش شایعات مربوط به گوشی ویندوز فونی ال‌جی را در زومیت خواندید و امروز این گوشی به صورت رسمی برای مشترکین شبکه‌ی مخابراتی ورایزون ارائه شد.

گوشی هوشمند Lancet به ویندوز فون ۸.۱ مجهز شده است. ال جی پیش از این در سال ۲۰۱۰ نیز یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۷ را روانه‌ی بازار کرده بود که چندان موفق نبود و از آن زمان دیگر هیچ محصولی را برای پلتفرم موبایل مایکروسافت تولید نکرده بود. به این ترتیب ردموندی‌ها موفق شده‌اند تا بار دیگر ال‌جی را راضی به تولید گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون کنند. با این حال سرمایه‌گذاری اصلی ال‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند به LG G4 و گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید اختصاص داده شده است.

اما گوشی هوشمند جدید ویندوز فونیِ ال‌جی که پس از وقفه‌ی ۵ ساله عرضه شده، چه مشخصاتی دارد؟

گوشی لنست یک میان‌رده‌ی ۴.۵ اینچی است که از رزولوشن FWVGA یا ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که البته فقط ۴ گیگابایت از آن در دسترس است. ال‌جی یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی را برای این گوشی در نظر گرفته و علاوه بر آن یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین VGA در جلوی این گوشی جای داده شده است.

ظاهرا مایکروسافت و شرکای تجاری آن تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ قصد ندارند تا گوشی پرچمداری را برای این پلتفرم ارائه کنند. باید منتظر ماند و دید پس از  انتشار ویندوز ۱۰ شرایط برای ویندوز موبایل چطور رقم خواهد خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات