تصاویری از Redmi Note 2 شیائومی با بدنه فلزی فاش شد

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
غول تولید کننده گوشی‌های هوشمند چین همچنان قصد دارد تا مدل‌های جدیدی را در سال 2015 روانه بازار کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند میان‌رده این شرکت یعنی ردمی نوت 2 فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

امسال شرکت چینی شیائومی بدون توقف در حال ارائه گوشی‌های هوشمند مختلف است. این شرکت ردمی 2، می نوت، می نوت پرو، نسخه با رم 2 گیگابایتی می 4 و البته می 4i را معرفی کرده است و این همه ماجرا نیست چرا که این شرکت ابزارهای هوشمند دیگری را نیز معرفی کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند شیائومی نیز اشاره کرد. با این حال به نظر می‌رسد که شیائومی هنوز ابزارهای هوشمند دیگری برای معرفی در اختیار دارد. به تازگی شیائومی خبر از برگزاری رویدادی در 28 اردیبهشت داد که به نظر می‌رسد قرار است در این رویداد برخی محصولات جدید معرفی شوند. اما این چیزی نیست که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم بلکه صحبت در مورد گوشی هوشمند میان رده جدید شیائومی است که مدتی قبل اطلاعاتی در مورد آن فاش شده بود و حالا اطلاعات جدیدتری از آن در اختیار داریم. 

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak 1

طبق شایعات ردمی نوت 2 مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی 1080p، پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی مدیاتک MT6795 و 2 گیگابایت رم خواهد بود ضمن این که از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور S5K3M2 ISOCELL سامسونگ در پشت این گوشی هوشمند و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به سنسور  OmniVision OV5670 در نمای جلوی ردمی نوت 2 قرار خواهند گرفت. اندروید 5 نیز به همراه رابط کاربری MIUI 6 از قبل بر روی این گوشی هوشمند نصب می‌شود. 

اما نکته جالبی که در مود ردمی نوت 2 مطرح است، این  است که ردمی نوت 2 دارای بدنه فلزی است که این امر نشان دهنده رشد سریع شیائومی در زمینه طراحی محصولات است. طبق اطلاعات فاش شده کد فعلی این گوشی هوشمند Hermes است.

Xiaomi-Redmi-Note-2-leak 2

اگر تصاویر فاش شده واقعا متعلق به ردمی نوت 2 باشند در این صورت این گوشی هوشمند شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد. نظر شما در مورد ردمی نوت 2 شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات