پیش بینی فروش ۵۰ میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تنها چند هفته پس از انتشار گزارش موسسه‌ی آماری KGI در رابطه با میزان فروش آیفون‌های اپل در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، حال موسسه‌ی آماری UBS نیز گزارش خود را منتشر کرده است. انتظار می‌رود اپل در فصل دوم سال جاری میلادی بیش از 50 میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند.
تبلیغات

پس از آنکه مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام آشنای موسسه‌ی آماری KGI پیش‌بینی خود را از فروش آیفون اپل در جریان فصل دوم سال 2015 طی گزارشی منتشر کرد، موسسه‌ی UBS نیز پیش‌بینی فروش 50 میلیون دستگاه آیفون را در جریان سه ماهه‌ی دوم سال جاری ارائه داد.

براساس گزارش منتشر شده توسط این کمپانی اپل در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی 51.1 میلیون دستگاه آیفون خواهد فروخت که در مقایسه با پیش‌بینی فروش 45 میلیون دستگاهی بازار سرمایه بسیار بیشتر است. آیفون در جریان سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی بیش از 61.2 میلیون دستگاه آیفون فروخت.

گزارش UBS به این نکته اشاره کرده که موفقیت اپل در بازار چین فاکتور اصلی فروش بالای گوشی‌های هوشمند این کمپانی است. اخیرا اپل موفق شده تا با پیشی گرفتن از شیائومی، رتبه‌ی اول عرضه‌کنندگان گوشی‌هوشمند را در بازار چین از آن خود کند.

همچنین UBS فروش بالای آیفون اپل در کنار ساعت‌هوشمند این کمپانی را در اروپا عامل دیگری برای فروش بیش از حد انتظار اپل در فصل دوم می‌خواند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات