بهترین اپلیکیشن‌های ساخت موسیقی در آیفون برای مدرسان

جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
به معرفی چند اپلیکیشن ساخت موسیقی برای پلت‌فرم آی‌او‌اس خواهیم پرداخت که از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه هستند.
تبلیغات

تمامی اپلیکیشن‌های موجود در این لیست به طوری طراحی و منتشر شده‌اند که هیچگونه پیچیدگی خاصی در استفاده از آن‌ها وجود نداشته باشد. هر فردی با کمترین دانسته‌ای از موسیقی، قادر به کار با این اپلیکیشن‌ها خواهد بود و بعد از چند بار تلاش و آزمون‌خطا، طرز استفاده‌ی دقیق از ابزارهای موجود را خواهد آموخت.

محیط کاربری قابل درک این اپلیکیشن‌ها و سادگی کار با آن‌ها، باعث شده است تا این به گزینه‌هایی ایده‌آل برای کلاس‌های آموزشی نیز تبدیل شوند. تمامی اپلیکیشن‌های موجود، از جزئیات دقیقی در طراحی خود برخوردارند و با بهره‌بری از راهنماهای گرافیکی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین استفاده را از این برنامه‌ها به انجام برسانید. امیدواریم که برای شما نیز مفید باشد.

GarageBand

GarageBand

اپلیکیشن GarageBand گوشی آیفون یا آیپد شما را به مجموعه سازهای لمسی، و یک استدیو‌ی ضبط مجازی و فوق‌العاده حرفه‌ای تبدیل می‌کند. به کمک آن شما می‌توانید موسیقی‌های خود را هر کجا که هستید، بدون نیاز به ابزارهای جانبی تولید کنید و به لطف پشتیبانی این اپلیکیشن از حالت Multi-Touch به راحتی می‌توانید گیتار، پیانو یا درام بنوازید.

صدایی که با لمس این سازهای مجازی خواهید شنید مانند همتایان فیزیکی خود بوده و با تکیه بر امکانات جانبی دیگر، می‌توانید کارهایی را با این سازهای مجازی انجام دهید که هرگز قادر به انجام آن روی یک ساز فیزیکی نخواهید بود.

ابزارهای صوتی هوشمند این اپلیکیشن، می‌توانند از شما یک موزیسین حرفه‌ای بسازند حتی اگر تا پیش از این هیچ پیش‌زمینه ای از ساز زدن نداشته باشید. امکان فوق‌العاده‌ای نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که به کمک آن می‌توانید گیتار الکتریک خود را به آیفون یا آیپد متصل کرده و از این اپلیکیشن به عنوان افکت برای صدای گیتار خود استفاده کنید.

Auxy: Beat Studio

AuxyBeat-Studio

Auxy: Beat Studio ساده‌ترین ابزار موجود در این لیست بوده که توسط آن می‌توانید موسیقی‌های مدرنی را با نهایت کیفیت تولید کنید. به کمک Beat Studio، می‌توانید Loop‌های تکرار شونده از درام حرفه‌ای این اپلیکیشن بسازید یا نت‌های اختصاصی خود را به صوت تبدیل کنید و در نهایت، آن را ضبط و ذخیره کنید.

Music Studio Lite

Music Studio یک محیط فوق‌العاده کامل را برای ساخت موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد که کیفیت صداهای به کار رفته در آن، به قدری بالا و حرفه‌ای است که تا به امروز مشابه آن را تنها در نرم‌افزار‌های رایانه‌ای مجهز به کارت‌صداهای گران‌قیمت مشاهده کرده بودیم. در این اپلیکیشن ابزارهایی مانند پیانو، کیبورد و 11 ابزار استدیویی (در نسخه‌ی پولی 118 تا) در اختیار شما قرار خواهد گرفت. محیط وسیع و کامل برای ویرایش نت‌ها، افکت‌های زنده و همزمان همچون Reverb و دارا بودن محیطی کاربرپسند و چشم‌نواز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند.

Beatwave

Beatwave

Beatwave به شما امکان ساخت موسیقی‌های شگفت‌انگیزی را به سادگی چند لمس می‌دهد. در هر زمان و هر کجا که هستید آهنگ بسازید بدون آنکه نیاز به پیش‌زمینه یا مهارتی در این موضوع داشته باشید. چه یک کاربر تازه‌کار باشید و چه یک حرفه‌ای در این زمینه، در هر دو حالت Beatwave اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود که به شما امکان دسترسی به آرشیو صداها و ساخت تراک‌های جدید و جالب را می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات