گوگل اپلیکیشن اختصاصی کنفرانس I/O 2015 را عرضه کرد

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس توسعه دهندگان گوگل با نام I/O در اواخر ماه میلادی جاری برگزار می‌شود و به همین دلیل گوگل اپلیکیشن اختصاصی I/O 2015 را به منظور زمان‌بندی این کنفرانس عرضه کرده است.
تبلیغات

گوگل به زودی کنفرانس توسعه دهندگان خود را در اواخر ماه جاری برگزار می‌کند و این کمپانی طبق روال گذشته در آن به معرفی برخی ویژگی‌های سیستم عامل جدید خود خواهد پرداخت؛ گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید که فعلا با نام اختصاری اندروید M شناخته می‌شود را در این کنفرانس رونمایی خواهد کرد.

گوگل به منظور سهولت بخشیدن به زمان‌بندی و برنامه ریزی این کنفرانس برای افرادی که ثبت نام کرده‌اند، اپلیکیشن اختصاصی آن را عرضه کرده است. این اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شرده و افراد شرکت کننده در این کنفرانس، می‌توانند با دانلود و نصب کردن آن‌ها اطلاعات دقیق کنفرانس را دریافت کنند.

گوگل درباره این اپلیکیشن گفت:

هفته‌ی گذشته تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس I/O را در وب‌سایت رسمی این کنفرانس رونمایی کردیم؛ حال برای سفارشی کردن زمان‌بندی و برنامه‌ی خود برای کنفرانس I/O می‌توانید اپلیکیشن آن را دانلود کنید. تمامی زمان‌بندی‌ها هم در وب‌سایت و هم در اپلیکیشن به طور همزمان همگام‌سازی خواهد شد. به منظور بروز بودن بیشتر، در تنظیمات این اپلیکیشن می‌توانید تقویم گوگل را با آن همگام‌سازی کنید تا از رویدادهای شخصی و مختص کنفرانس I/O مطلع شوید.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید، و همچنین به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس I/O 2015 گوگل، به صفحه‌ی گوگل پلاس آن مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات