بی‌ ام دبلیو خودروی مفهومی Hommage را اواخر ماه جاری معرفی می‌ کند

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی آلمانی بی‌ام‌دبلیو امروز وعده‌ی معرفی یک خودروی مفهومی را برای اواخر ماه جاری میلادی داد. آخرین نمونه از خودروی مفهومی Hommage‌ در سال 2011 میلادی معرفی شده است.
تبلیغات

بی‌ام‌دبلیو 22 می جدیدترین نمونه‌ی مفهومی از خودروی Hommage را معرفی خواهد کرد. این خودروی مفهومی المان‌های ظاهری خودروی به یادماندی کوپه‌ی بی‌ام‌دبلیو در دهه‌ی 70 میلادی را یادآوری می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، خودروی مفهومی جدید بی‌ام‌دبلیو با عملکرد بالا و طراحی ظاهری مدرن آخرین دستاوردهای کمپانی باواریایی را نمایش خواهد داد. برای ساخت بدنه‌ی این خودروی مفهومی از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شده است. هرچند به جزئیات مواد مورد استفاده اشاره‌ای نشده، اما نام فیبرکربن ذکر شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط بی‌ام‌دبلیو، این خودروی مفهومی از طراحی یکپارچه‌ای بهره می‌برد که شامل ورودی‌های هوای خشن، قوس روی تایر برآمده و سقف و اسپویلر پشتی برجسته است. همانطور که در تصاویر منتشر شده از این خودرو می‌بینید، همچنان می‌توان ورودی‌های هوایی کلیوی شکل را در جلو پنجره‌ی خودرو دید. یکی از مواردی که در این خودروی تغییر یافته، استفاده از یک چراغ به جای چراغ‌های دوقلو در دو سمت خودرو است.

خودروی مفهومی Hommage بی ام دبلیو
خودروی مفهومی Hommage بی ام دبلیو
خودروی مفهومی Hommage بی ام دبلیو
خودروی مفهومی Hommage بی ام دبلیو

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات