زوم‌اَپ: مرورگر متریال اندروید با Now Browser

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
(Now Browser (Material یکی از کم‌حجم‌ترین مرورگرهای موجود برای اندروید است که با حجم کمتر از یک مگابایت، و طراحی بی‌نظیر متریال، یک مرورگر خاص و سبک را برای اندروید به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر به دنبال یک مرورگر کامل با تمامی امکانات لازم و ظاهری شیک هستید، و در عین حال خواهان یک محیط سبک و روان حتی در گوشی‌های ضعیف هستید، Now Browser یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما خواهد بود که با دارا بودن حجمی کمتر از یک مگابایت، و البته امکاناتی کامل، یک مرورگر ایده‌آل و مناسب برای گوشی‌های متوسط و رو به پایین به حساب می‌آید که با بهره‌مندی از طراحی متریال، از لحاظ ظاهری و گرافیکی نیز چیزی از رقبای بزرگ خود مانند Firefox یا Chrome کم ندارد. به لطف کدنویسی استاندارد و هوشمندانه‌ی Now Browser، مرور صفحات در این مرورگر به روانی هر چه تمام‌تر امکان‌پذیر است و با وجود حجم کمی که از رم گوشی اشغال می‌کند، قابلیت بازگشایی تعداد نامحدود تب و صفحه‌ی جدید را دارد.

Now-Browser2

ممکن است که امکانات این مرورگر در مقابل کروم یا فایرفاکس کمتر به نظر برسد اما این تفاوت‌ها (مانند پشتیبانی از افزونه) برای تعداد بسیاری از کاربران چندان مهم و کاربردی نیست. درواقع اگر از استفاده کنندگان عادی اینترنت باشید، بین Now Browser و مرورگر‌های بزرگی با حجم‌های 30 مگابایتی همچون دو مرورگر یاد شده، هیچ تفاوتی را احساس نخواهید کرد. قابلیت بازگشایی تب به تعداد نامحدود، قابلیت جا‌به‌جایی بین تب‌ها به صورت اسلاید، اجرای بسیار سریع کدهای جاوا اسکریپت، پاک‌سازی فضای کش هنگام خروج از برنامه برای افزایش سرعت، پشتیبانی از Gesture‌ها، پشتیبانی از فلش، دارا بودن حالت خصوصی، امکان استفاده بصورت تمام صفحه و... تنها بخشی از امکانات نسخه‌ی رایگان این مرورگر اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این مرورگر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات