گلکسی اس 6 و اس 6 اج آبنبات چوبی 5.1 را ماه آینده دریافت می کنند

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش جدید اپراتور کانادایی راجرز، پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج باید بروزرسانی ۵.۱ آبنبات چوبی را ماه آینده دریافت کنند. وب‌سایت رسمی راجرز اعلام کرده که ماه ژوئن تاریخ تخمینی برای ارائه این بروزرسانی است.
تبلیغات

در طول ماه گذشته، خبرهایی در خصوص این که سامسونگ بروزرسانی ۵.۱ آبنبات چوبی را برای پرچمداران جدید خود ارائه می‌کند، منتشر شد. علاوه بر این، در این گزارش آمده بود که این بروزرسانی چندین قابلیت‌های جدید از جمله ویژگی Guest Mode و قابلیت عکس برداری خام یا RAW را نیز فراهم خواهد کرد. این اولین باری است که چنین بروزرسانی مهمی همراه با قابلیت‌های جدید ارائه می‌شود.

از آنجا که هیچ دلیلی وجود ندارد که راجرز بروزرسانی پرچمداران جدید سامسونگ را در اولویت قرار دهد، این بروزرسانی و زمان ارائه آن می‌تواند برای اپراتورهای دیگر جهان نیز بسیار مفید باشد. اگرچه اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی بروزرسانی عمده و اصلی نیست، اما به نظر می‌رسد گوگل در این بروزرسانی بسیاری از باگ‌هایی را که به هنگام بروزرسانی به نسخه‌ی ۵.۰ آبنبات چوبی به وجود آمده بود برطرف کرده است.

ویژگی Guest Mode یا حالت مهمان قابلیتی است که اندروید آبنبات چوبی از ابتدای عرضه به آن مجهز شده بود. این حالت به شما امکان می‌دهد که برای دیگران یک پروفایل جداگانه با نام مهمان ایجاد کنید و اطلاعات گوشی‌تان را بدون نگرانی از درز اطلاعات شخصیتان به اشتراک بگذارید. این حالت شامل اپلیکیشن‌های نصبی نیز می‌شود. این ویژگی در ابتدا در بروزرسانی آبنبات پاستیلی و برای تبلت‌ها معرفی شد ولی نهایتا برای گوشی‌ها و در آپدیت آبنبات چوبی به واقعیت پیوست. قابلیت تصویر برداری خام یا RAW هم همانند حالت مهمان در ابتدای عرضه نسخه‌ی ۵.۰ آبنبات چوبی ارائه شده بود؛ گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ نیز پس از دریافت این بروزرسانی، از این قابلیت برخوردار خواهند بود.

اگر سامسونگ طول عمر باتری این پرچمداران را هم با بروزرسانی جدید خود بهبود دهد، بسیاری از نیازهای کاربران برطرف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات