از آیپد به جای مانیتور کامپیوترهای شخصی استفاده کنید

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
چند ماه پیش Duet Display آیپدهای قدیمی را به نمایشگرهای پرسرعت مک‌بوک تبدیل کرد و حالا تصمیم‌ گرفته به دنیای ویندوز وارد شود. به این ترتیب می‌توان از آیپد به جای مانیتور کامپیوتر ویندوزی استفاده کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای تبدیل آیپد به نمایشگر کامپیوترهای ویندوزی نیاز به دانلود Duet است که هزینه‌ی 9.99 دلاری دارد. البته برای این کار به نصب دستگاهی پیچیده نیاز نخواهید داشت. تنها کافی است به صورت plug and play آیپد را به مانیتور تبدیل کنید.

به نظر می‌رسد دوئت‌دیسپلی به خوبی روی سیستم‌های مجهز به ویندوز 7 و 8 کار می‌کند و می‌توانید آیپد را از طریق کانکتور لایتنینگ متصل کنید. این سیستم برای کاهش تاخیر و لگ طراحی شده ولی گفته می‌شود با تست آن روی لپ تاپ تعدادی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها برای اجرا روی نمایشگر آیپد دچار کندی شده‌اند. البته تا زمانی که از آیپد به عنوان مانیتور استفاده می‌کنید، ویندوز اجازه می‌دهد تصویر خود را روی این نمایشگر ببینید.

گفته می‌شود عملکرد نسخه‌ی ویندوز به اندازه نسخه مک‌بوک روان نیست و البته با محدودیت‌هایی نیز همراه است. به عنوان مثال این مانیتور فقط تا رزولوشن 768 در 1024 پیکسل را پشتیبانی می‌کند. این محدودیت باعث می‌شود نمایشگر آیپد روی ویندوز برای تماشای فیلم‌های اچ‌دی مناسب نباشد. همچنین گفته می‌شود Duet Display ویندوز عملکردی مشابه نسخه مک دارد و حتی می‌توانید برای حرکت در صفحات ویندوز و کلیک‌کردن از نمایشگر لمسی آیپد استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات