KGI پیش‌ بینی کرد؛ تجهیز آیفون 6s و 6s پلاس به تراشه‌ A9 و دوربین 12 مگاپیکسل

سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
موسسه‌ی تحلیلی KGI خانه‌ی مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر نام آشنای حوزه‌ی فناوری است که تاکنون گمانه‌های صحیحی را در خصوص محصولات اپل نظیر آیپد، آیفون و اپل واچ ارائه کرده است. KGI در گزارش جدید خود به بیان ویژگی‌های احتمالی نسل بعدی آیفون یا آیفون 6s پرداخته است.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط KGI، نسل جدید آینده‌ی پرچمدار اپل با عنوان آیفون 6s با بهره‌گیری از فناوری فورس تاچ روانه‌ی بازار خواهد شد. این فناوری د‌رحال حاضر با اپل واچ همراه شده و صفحه‌ی نمایش در قبال فشار وارد شده به آن، عملکردهای متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ضمنا یکی دیگر از مواردی که در گزارش KGI قابل تامل است، تولید نشدن نسخه‌ی 4 اینچی طبق روال معمول این کمپانی است.

گزارش‌ها حاکی است این گوشی‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد، در حالی که آیفون 6s پلاس با صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ همراه خواهد شد. هر دو نسخه‌ی از گوشی‌های‌هوشمند اپل همراه با پردازنده‌ی A9 به‌همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4 همراه خواهد شد. به نظر می‌رسد اپل برای اولین بار رزولوشن دوربین پشتی مورد استفاده را افزایش داده و به 12 مگاپیکسل خواهد رساند. همچنین باید به اضافه شدن رنگ طلایی نظیر آنچه که در اپل واچ ادیشن شاهد آن هستیم، اشاره کرد. براساس پیش‌بینی KGI، اپل تولید انبوه نسل جدید پرچمدار خود را اواخر ماه آگوست آغاز خواهد کرد و ساخت این محصول را به تعداد 80 تا 90 میلیون دستگاه خواهد رساند.

اپل برای جلوگیری از مشکل خمیدگی آیفون‌های جدید، از آلومینیوم سری 7000 استفاده خواهد کرد. اپل در حال حاضر از این نوع آلومینیوم در ساعت‌های‌هوشمند خود استفاده کرده است که در مقایسه با نسل پیشین 60 درصد قوی‌تر شده است. یکی دیگر از شایعاتی که دوباره جان گرفته استفاده از کریستال یاقوت در صفحه‌ی نمایش شماری از آیفون‌های اپل است. براساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد شماری از آیفون 6s و 6s پلاس‌های تولیدی در صورتی که بهره‌وری لازم حاصل شود، از روکش کریستال یاقوت بهره مند خواهند شد.

همچنین باید به بهبود سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. KGI پیش‌بینی می‌کند که اپل به ازای هر دستگاه آیفون 6s پلاس، دو دستگاه آیفون 6s به فروش برساند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات