فروش پایین گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در ژاپن با وجود حذف برند سامسونگ

سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به لطف تغییراتی که در گلکسی S6 و S6 اج داد، موفق شده تا براساس آمارهای منتشر شده به میزان قابل قبولی از فروش در مناطق مختلف برسد، اما با وجود اینکه سامسونگ نام خود را از پرچمدارانش برداشته، همچنان ژاپنی‌ها روی خوشی به آن نشان نمی‌دهند.
تبلیغات

چندی پیش سامسونگ در زمان عرضه‌ی نسل جدید پرچمدارانش به بازار، لوگوی خود را از روی این گوشی‌های هوشمند برداشت. حال آنکه با وجود شروع فروش خوب این گوشی‌های‌‌هوشمند در ژاپن، این روند ادامه پیدا نکرد.

در حال حاضر گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار جدید سامسونگ تنها با لوگوی گلکسی روانه‌ی بازار شده‌‌اند و خبری از نام سامسونگ در این محصولات نیست، اما با این حال ژاپنی‌ها روی خوشی به سامسونگ نشان نداده‌اند. براساس گمانه‌های مطرح شده، به‌نظر می‌رسد استقبال نشدن از گلکسی S6 و S6 اج به دلیل روابط سرد دو کشور است که ریشه در مسائل تاریخی دارد.

همچنین باید به محبوبیت کالاهای آمریکایی در سرزمین خورشید تابان نیز اشاره کرد که حوزه‌ی فناوری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. از همین رو است که آیفون 6 اپل هم‌اکنون رتبه‌ی اول فروش را در بازار ژاپن در اختیار دارد.

در سایر مناطق، گلکسی S6 سامسونگ وضعیت خوبی دارد. براساس آمارهای منتشر شده این گوشی‌هوشمند در بازار بریتانیا جزو پنج گوشی و در آلمان جزو سه گوشی پرفروش بازار است. همچنین میزان پیش فروش پرچمداران سامسونگ در چین بیش از میزان ثبت شده برای گلکسی S5 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات