تیم کوک عضو ویبوی چینی شد

سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه اپل رتبه‌ی اول عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در چین مال خود کرد، حال تیم‌ کوک دست به کار شده و برای خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، حساب کاربری ایجاد کرده است.
تبلیغات

از این پس کاربران و طرفداران چینی اپل می‌توانند بسیار سهل‌تر از پیش با مدیرعامل کمپانی محبوب خود در ارتباط باشند، چراکه تیم کوک یک حساب کاربری برای خود در شبکه‌ی اجتماهی ویبو ایجاد کرده است. حساب کاربری کوک روز دوشنبه ایجاد شد و اولین پست آن نیز در دو زبان با موضوع کارخانه‌ی جدید اپل در چین با محوریت استفاده از سوخت پاک، منتشر شد.

تیم کوک در پست خود جمله‌ای با این مضمون نوشته است:

سلام چین! بسیار خوشحالم که بازگشتم به پکن را با اعلام برنامه‌های خلاقانه به منظور احیای محیط زیست اعلام کنم.

تیم کوک را باید جزو محبوب‌ترین شخصیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شمار آورد. تیم کوک که از سال 2013 به عضویت توییتر درآمده، حدود 1.1 میلیون دنبال کننده دارد. وی ساعاتی پس از انتشار این مطلب در ویبو بیش از 300٫000 دنبال کننده پیدا کرد.

ویبو یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در کشور چین است. این شبکه‌ی اجتماعی ماهانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. در کشور چین هر دو شبکه‌ی اجتماعی توییتر و فیس بوک فیلتر شده‌اند و از این‌رو شبکه‌های اجتماعی نظیر ویبو، رِن‌رِن و کیو کیو از جمله‌‌ی مهم‌ترین شبکه‌‌های تجاری مورد استفاده در این کشور هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات