جستجو توسط تصاویر با اپلیکیشن CamFind

دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
CamFind اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی جستجوی تصویری است که قادر به تشخیص سوژه‌ی حاضر در عکس و جستجوی اطلاعاتی درباره‌ی آن خواهد بود.
تبلیغات

شاید بتوان شبیه‌ترین مثال به این موضوع را بخش جستجوی کالای گوشی آمازون دانست که برای مثال با عکس گرفتن از یک کتاب، علاوه بر تشخیص و نمایش اطلاعات مربوطه، امکان خرید آنلاین نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اما CamFind اپلیکیشنی متفاوت است که قادر به تشخیص هر شی یا سوژه‌ای در عکس‌ها و جستجو بر اساس آن است. برای مثال اگر شما از یک توپ عکس بگیرید، این اپلیکیشن به طور هوشمند و خودکار توپ موجود در عکس را تشخیص می‌دهد و نتایج تصویری مربوط به آن را به شما نشان می‌دهد. یا برای مثال اگر مانند تصویر زیر از یک لیوان قهوه عکس بگیرید، نتایج به دست آمده در رابطه با قهوه یا فنجان آن خواهد بود.

camfind2

این موضوع در مواقعی که اطلاعی از نام یا مشخصات یک وسیله ندارید بسیار کاربردی خواهد بود و تنها با یک عکس‌برداری ساده و جستجو توسط Camfind به اطلاعات دقیقی از شی مورد نظر دست پیدا خواهید کرد. برای مثال با عکس‌برداری از پوستر یک فیلم در خیابان، می‌توانید نام آن فیلم به همراه تریلر یا لینک دانلود آن را در نتایج مشاهده کنید.

امکان تشخیص هر نوع شی از هر زاویه‌ای، نمایش عکس‌های مرتبط یا شبیه با اشیای موجود در عکس، خرید آنلاین آیتم‌های موجود در عکس و امکان مقایسه‌ی قیمت،نمایش آدرس‌ها و مکان‌های مرتبط با اشیا،امکان بارگذاری و پردازش تصاویر از آلبوم عکس گوشی، امکان اشتراک‌گذاری نتایج جستجو، جستجوی صوتی و پشتیبانی از زبان پارسی از ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات