تا قبل از ماه اکتبر منتظر ویندوز 10 نسخه موبایل نباشید

جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
حالا که کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ مایکروسافت در حال برگزاری است، شاید بزرگترین سوال برای طرفداران گوشی‌های ویندوزفونی این است که دقیقا چه زمانی نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 برای آنها عرضه خواهد شد؟ تام وارن نویسنده ارشد سایت The Verge پاسخ می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

او می‌گوید تا پایان تابستان نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 برای هیچ گوشی عرضه نخواهد و احتمالا تاریخی که برای انتشار این سیستم عامل روی گوشی‌های موبایل در نظر گرفته شده 22 سپتامبر سال جاری میلادی باشد.

او در توئیتر خود به نقل از جو بلفیوره نوشته است:

ویندوز 10 نسخه PC اواخر تابستان منتشر می‌شود و تایید می‌کند بعد از آن باید منتظر این سیستم عامل برای گوشی‌ها باشیم.

وب‌سایت Engadget نیز در گزارشی به نقل از جو بلفیوره نوشته است که تمرکز و هدف اصلی مایکروسافت این است که هر چه زودتر سیستم عامل جدید برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود، ولی می‌توانیم ویندوز 10 را برای پلتفرم‌های دیگر در فصل پاییز عرضه کنیم.

البته مایکروسافت به معرفی گوشی‌هایی که به آخرین سیستم عامل این شرکت مجهز شده‌اند در ماه اکتبر عادت دارد. اگرچه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ویندوز 10 برای گوشی‌ها کی منتشر شود. ولی به نظر می‌رسد آنچه قطعا اتفاق خواهد افتاد ارتقای دستگاه‌های فعلی برای استفاده بهتر از امکانات و ویژگی‌های جذاب ویندوز 10 مانند Continuum در سال 2016 است.

متاسفانه با این شرایط به نظر می‌رسد وضعیت ویندوزفون 8.1 نیز به خطر بیفتد و از آنجایی که خریداران می‌دانند به زودی دستگاه‌های بهتر از راه خواهند رسید، دیگر به سراغ گوشی‌های مجهز به ویندوزفون 8.1 نروند.

نظر شما درباره زمان انتشار ویندوز 10 نسخه موبایل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات