اپل iOS 8.3 را با شکلک‌های جدید و رفع بسیاری از باگ‌ها منتشر کرد

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اینکه چند ماه قبل نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 8.3 توسط اپل ارائه شد، امروز نسخه‌ی نهایی آن برای دارندگان دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپدتاچ منتشر شده است. در این نسخه شاهد تعداد زیادی شکلک جدید هستیم و بسیاری از باگ‌ها برطرف شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپدیت اخیر شامل تعداد زیادی شکلک جدید است و اپل انتخاب‌گر این شکلک‌ها را برای یکسان‌سازی همه انتخاب‌ها از نو طراحی کرده است که شامل گزینه‌های متنوع بیشتری می‌شود. به جز این شکلک‌ها، دستیار صوتی Siri در iOS 8.3 از چند زبان جدید پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد این ویژگی در کشورهایی مفید باشد که پیش‌تر در لیست آن قرار نداشته‌اند.

همچنین سیری می‌تواند طوری تماس را تنظیم کند که بدون نیاز به فعالسازی دستی کاربر، از روی اسپیکر پخش شود. گفته می‌شود در این آپدیت پایداری، عملکرد نهایی و تعداد زیادی از باگ‌های مربوط به Wi-Fi، بلوتوث، اپلیکیشن کیبوردهای ارائه شده برای این سیستم عامل و چند اپلیکیشن دیگر بهبود یافته‌اند.

البته در نسخه جدید iOS 8.3 شاهد تغییرات دیگری نیز هستیم که در آن اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی و مزاحم را گزارش کنند و امکان فیلترکردن پیام‌های iMessages که از سوی مخاطبان شما ارسال نشده باشد نیز وجود دارد. iCloud Photo Library که به صورت رسمی امروز روی سیستم عامل OS X Yosemite منتشر شد، به صورت نسخه بتا ارائه شده است. اگر از کاربران گوشی آیفون 6 پلاس اپل هستید، می‌توانید کلیدهایی را برای پررنگ‌کردن و خط کشیدن زیر کلمات در کیبوردهای افقی پیدا کنید.

خیلی از باگ‌ها برطرف شده و بهینه‌سازی‌های زیادی نیز پیاده شده است که نشان می‌دهد اپل به شدت روی انسجام iOS 8 کارکرده تا بتواند به بهترین شکل ممکن خودش را برای نسخه بعدی این سیستم عامل یعنی iOS 9 آماده کند که قرار است ماه ژوئن رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات