تصویر اکسپریا C4 سونی فاش شد

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اخبار و شایعات پیرامون اکسپریا زد 4، پرچمدار بعدی سونی داغ است، به نظر می‌رسد گوشی دیگری به نام اکسپریا C4 با نام‌رمز Cosmos نیز آرام آرام خودنمایی می‌کند. امروز تصویر دیگری از این گوشی سلفی‌محور فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چندین تصویر رندرشده از نمونه اولیه این گوشی طی چند هفته اخیر منتشر شده است ولی تصویر امروز توسط یکی از منابع معتبر یعنی upleaks@ فاش شده که به نظر واقعی‌تر می‌رسد.

این گوشی که گفته می‌شود دوربین جلوی قدرتمندی دارد قرار است راه نسل قبلی خود اکسپریا C3 را در پیش بگیرد که طبق ادعای سونی بهترین گوشی هوشمند جهان برای ثبت تصاویر سلفی بوده است. به نظر می‌رسد به جز نرم‌افزار، دوربین جلوی بزرگ و فلاش LED، بقیه موارد با دیگر دستگاه‌های سونی تفاوتی ندارد و طراحی آن نیز مشابه نسل قبلی خود خواهد بود.

CB-FwD2VIAADrXw

همچنین این افشاکننده مشهور اعلام کرده است شماره مدل اکسپریا سی 4 به صورت E53XX خواهد بود که با شماره مدل قبلی همخوانی دارد. به جز جزئیاتی که گفته شد اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده و احتمال دارد در بازه زمانی ماه‌های می یا ژوئن معرفی شود. مشخصات فنی دستگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه گوشی C3 یک محصول میان‌رده است، دستگاه C4 نیز در قامت یک پرچمدار ظاهر نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات