مایکروسافت گزارش مالی سه‌ماهه اول 2015 را همزمان با کنفرانس بیلد منتشر می‌کند

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در انتهای ماه جاری میلادی یعنی دهه‌ی اول اردیبهشت ماه روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. این کمپانی علاوه بر برگزاری کنفرانس بیلد 2015، گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ را نیز منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

 مایکروسافت در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر خواهد کرد. این کمپانی یک هفته پس از آن در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه همزمان با کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، بلید 2015، تحلیل‌گران مالی را در گردهمایی سالانه‌ی مالی خود دور هم جمع خواهد کرد.

انتظار می‌رود مایکروسافت در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی به ازای هر سهم درآمدی ۵۲ سنتی را از آن خود کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن نشان از کاهش دارد، چراکه مایکروسافت در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۴ میلادی به ازای هر سهم درآمدی ۶۸ سنتی را کسب کرده بود. البته باید به این نکته توجه کرد که از زمان مدیریت ساتیا نادلا ۶.۵ درصد افزایش یافته است. از ابتدای سال جاری میلادی ارزش بازار مایکروسافت ۱۳ درصد کاهش یافته است.

در سال جاری میلادی مایکروسافت امیدوار است تا با ویندوز 10، کورتانا، آژور و ویندوزفون بخشی از موفقیت و دستاوردهای خود را در سال‌های پیش باز پس گیرد. مایکروسافت علاوه بر حوزه‌های پیشین، محصولاتی را نظیر هولولنز معرفی کرده و امیدوار است با باز کردن پلتفرم خود، بتواند بیش از پیش موفق باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات