تصاویر جدید از Vivo XPlay 5S با کیفیت ساخت بالا

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
شایعات مربوط به گوشی Vivo XPlay 5S از ماه‌ها پیش آغاز شد و هنوز هم شاهد معرفی رسمی این دستگاه نیستیم. آخرین زمزمه‌ها خبر از رونمایی پرچمدار جدید Vivo در ماه آینده‌ی میلادی می‌دهد؛ پرچمداری که اکنون تعدادی از تصاویر منتسب به آن فاش شده است.
تبلیغات

 سه تصویر جدید نمایانگر Vivo XPlay 5S با بدنه‌ی فلزی باکیفیت هستند که در قسمت پایینی از دو اسپیکر برخوردار است؛ اسپیکرهایی که توسط پورت اتصال از یکدیگر جدا شده‌اند. فریم 2.5D منحنی و طرح شیشه در هر دو طرف دستگاه را نیز به فاکتورهای تولید این گوشی هوشمند اضافه کنید.

چند ماه پیش گفته می‌شد که Vivo XPlay 5S تنها 5.68 میلی متر ضخامت خواهد داشت. اگرچه ممکن است این اندازه نمایانگر نازک‌ترین گوشی موجود نباشد، اما در ضخامت بسیار اندک آن جای تردید نمی‌گذارد. تصاویر قبلی نشان از وجود نوعی حسگر در قسمت پشتی داشتند که بر اساس تصاویر جدید، جایی در دستگاه نهایی نخواهد داشت. همچنین اگرچه قسمت پایینی دستگاه تقریبا با آنچه پیش‌تر شاهدش بودیم مطابقت دارد، اما به نظر می‌رسد یکی از سوراخ‌های انتهایی موجود که تصور می‌شد مربوط به میکروفون باشد حذف شده است.

Images-leak-of-the-unannounced-flagship-Vivo-XPlay-5S

تصور می‌شود مشخصات فنی دستگاه از این قرار باشد: نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 که حاصل آن، تراکم 490 پیکسل بر اینچ خواهد بود. پردازشگر 4 هسته‌ای اسنپدراگون 805 که احتمالا با توجه به تاخیر بسیار در معرفی به اسنپدراگون 808 یا 810 ارتقا خواهد یافت، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه خارجی نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که چیپ‌های پردازشی باکیفیتی، موجب خروجی صدای فوق‌العاده از اسپیکرهای این دستگاه خواهند شد.

Images-leak-of-the-unannounced-flagship-Vivo-XPlay-5S-3

در قسمت پشتی گوشی شاهد به کارگیری دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 خواهیم بود. این میزان باید جذب نور کافی برای ثبت تصاویر خوب در شرایط محیطی کم‌نور را فراهم کند. در قسمت جلویی، دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه‌ی ثبت بالا قرار دارد. باتری  3500mAh که با وجود نازکی دستگاه ظرفیت بسیار خوبی به نظر می‌رسد نیروی مورد نیاز برای همراهی شما را فراهم خواهد کرد. سیستم‌عامل دستگاه بر اساس اطلاعات قبلی، اندروید 4.4 با رابط کاربری Funtouch 2.0 UI ساخت خود Vivo خواهد بود.

به نظر می‌رسد Vivo پرچمدار باکیفیتی برای عرضه به بازار آماده کرده که انتظار می‌رود تا ماه آتی میلادی اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات و قیمت آن به دست آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات