گوشی‌های Ascend Mate 7، P7، Mate 2 و G7 هوآوی به اندروید 5 آپدیت می‌ شوند

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که کمپانی چینی هوآوی خودش را برای معرفی گوشی P8 آماده می‌کند، خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران و کاربران محصولات هوآوی این است که 4 مدل از گوشی‌های سال 2014 این شرکت تا پایان سال جاری میلادی آپدیت اندروید آب نبات چوبی را دریافت خواهند کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی اسند میت 7 سپتامبر سال 2014 با سیستم اندروید 4.4 کیت‌کت معرفی شد، این گوشی اندروید 5 را ماه می دریافت می‌کند. بعد از آن دو گوشی اسند پی 7 و اسند میت ۲ در ماه جولای به اندروید آبنبات چوبی آپدیت می‌شوند و نکته جالب این است که گوشی میت 2 مستقیما از اندروید 4.3 آبنبات ژله‌ای می‌تواند اندروید لولی‌پاپ را دریافت کند. آخرین محصول هم گوشی میان‌رده اسند جی 7 هوآوی است که در ماه سپتامبر به اندروید 5 اپدیت خواهد شد.

Huawei-Android-Lollipop-upd

به جز دریافت اندروید آبنبات چوبی، احتمالا رابط کاربری این گوشی‌ها که در نسخه 3.0 قرار دارد به Emotion UI جدید تغییر پیدا کند.

نیازی نیست که اشاره کنیم عملکرد هوآوی در به‌روزرسانی محصولاتش به اندروید نسخه 5 همانند شرکت‌هایی چون موتورولا و سامسونگ که از سال گذشته دستگاه‌های منتخب خود را به‌روز کرده‌اند، سریع نیست، با این حال بروزرسانی مدل‌های قدیمی می‌تواند خبری خوشحال‌کننده برای کاربران نا امید این کمپانی باشد که هوآوی گوشی‌های مهم خود را فراموش نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات