زومجی: یک هفته تا Mortal Kombat X و همه چیز درباره خونین ترین بازی نسل هشتم

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
فقط یک هفته تا عرضه بازی Mortal Kombat X باقی مانده، بازی که خون و وحشت را به نسل هشتم می‌آورد و خون تازه‌ای را وارد رگ‌های سبک مبارزه‌ای تزریق می‌کند. زومجی در مقاله‌ای به مرور اطلاعات منتشر شده از بازی پرداخته است و ویدیوهای متنوعی هم از روند بازی منتشر کرده است.
تبلیغات

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که طی ۲۳ سال گذشته نامی از مبارزات مرگ‌بار یا همان مورتال کامبت معروف نشنیده باشد. بازیی با سبک مبارزه‌ی تن به تن که در سال ۱۹۹۲ برای اولین بار بر روی کنسول آن زمان سگا منتشر شد و توانست محبوبیت بی‌نظیری را در میان طرفداران بازی‌های ویدیویی پیدا کند. نسخه‌های زیادی در این سال‌ها برای کنسول‌های مختلف منتشر شدند که بیشتر آن‌ها هم جزو عناوین موفق بودند. شاید قسمت نهم از این سری را که می‌توان شروعی دوباره برای دنیای Mortal Kombat در نظر گرفت که در کنسول‌های نسل هفتمی حسابی غوغا به پا کرد، بهترین نسخه‌ی سری از ابتدا تاکنون دانست. حال اد بون، خالق این مجموعه، قصد دارد بعد از چند سال دروازه‌های این دنیای خونین را باز کرده و بازی به نام Mortal Kombat X را به مقصد کنسول‌های نسل هشتمی و البته باز هم کنسول‌های نسل هفتمی باز کند.

برای مطالعه کامل این مطلب به زومجی مراجعه کنید.

بخش‌های متنوع مطلب:

نسخه‌های ویژهسیستم پیشنهادی برای PCنسخه‌های نسل هفتمیپرداخت درون برنامه‌ای و ویژگی‌های آنلاینشایعات در مورد شخصیت‌های مهمانمحتویات بسته‌های الحاقی و لیست مبارزاننسخه‌های موبایلیضربات نهایی فاتالیتیحواشی پیرامون سازندگان بازی

Mortal Kombat X

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات