تصویررندر شده‌ موتو 360 نسل بعدی منتشر شد: نمایشگر کاملا دایره‌ای و حاشیه باریک

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اواسط ماه مارس میلادی متخصصین لنوو اطلاعاتی در خصوص توسعه‌ی نسل بعدی ساعت‌هوشمند موتو 360 توسط موتورولا ارائه کردند. حال تصویر رندر شده‌ی منتسب به این ساعت‌هوشمند منتشر شده که نشان از صفحه ی نمایش کاملا دایره آن دارد.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط متخصصین لنوو، موتورولا درحال طراحی نسل جدید ساعت‌هوشمند خود، موتو 360 است. این پروژه Smelt نام دارد و چند روز پیش نیز تصویری از یک کیف مملو از ماژول‌های مرتبط با ساعت‌های‌هوشمند مربوطبه این پروژه منتشر شد که ساعاتی پس از انتشار حذف گردید. ساعاتی پیش، بار دیگر تصویر رندر شده‌ی موتو 360 نسل بعدی منتشر شده که نشان از صفحه‌ی نمایش کاملا دایره‌ای با حاشیه‌ی بسیار کم دارد.

هرچند نسل اول موتو 360 به‌عنوان یک ساعت‌هوشمند دایره روانه‌ی بازار شد و عدد ۳۶۰ نیز نشان دهنده‌ی دایره‌ای بودن آن است، اما این ساعت‌هوشمند با فضایی مرده در قسمت پایین همراه شده بود تا حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش در کل ساعت باریک باشد. در صورتی که ساعت‌هوشمند موجود در تصویر رندر شده رنگ واقعیت گرفته و روانه‌ی بازار شود، پس در این صورت موتورولا موفق شده تا مشکل باریک نگه داشتن حاشیه‌ی ساعت را در عین اینکه صفحه‌ی نمایش کاملا دایره‌ای است، حل کند. نسل جدید موتو 360 نیز همچون نسخه‌ی پیشین از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

گمانه‌‌زنی‌ها حکایت از این دارند که ساعت‌هوشمند موتورولا با صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیسکل و اندروید ور 5.1 روانه‌ی بازار خواهد شد. احتمالا کاربران قادر خواهند بود تا از طریق وب‌سایت Moto Maker ساعت‌هوشمند مورد نظر خود را با ظاهر دلخواه سفارش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات