کسب سود ۱۱.۶ میلیون دلاری در گزارش مالی غیر رسمی اچ تی سی برای سه‌ ماهه‌ اول 2015

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی در حال بازگشت به دوران سوددهی است و انتشار غیررسمی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول 2015 این کمپانی که نشان از کسب سود ۱۱.۶ میلیون دلاری دارد، گواهی بر این ادعا است. براساس این گزارش، اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی درآمدی ۱.۳ میلیارد دلاری را به جیب زده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی گزارش مالی غیر رسمی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرده که نشان از سوددهی این کمپانی دارد. براین اساس اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری موفق شده تا از درآمد ۱.۳ میلیارد دلاری خود سودی ۱۱.۳ میلیون دلاری را کسب کند. کمپانی تایوانی در مدت مشابه سال پیش با کسب درآمدی ۱.۰۶ میلیارد دلاری، زیانی ۶۰ میلیون دلاری را به بار آورده بود.

هرچند درآمد و سود اچ‌تی‌سی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته، اما این ارقام در قیاس با درآمد و سود تایوانی‌ها در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ نشان از کاهش دارند. اچ‌تی‌سی موفق شد به لطف فروش خوب وان M8 وضعیت خوبی در سال ۲۰۱۴ داشته باشد.

اچ تی سی در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل نسل جدید پرچمدار خود، وان M9 را معرفی کرد. این کمپانی مراسم دیگری را در روز چهارشنبه آینده برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن شاهد معرفی گوشی‌های‌هوشمند دیگری از این کمپانی نظیر وان M9 پلاس، وان E9 و E9 پلاس باشیم. گمانه‌ها حکایت از این دارد که وان M9 پلاس از وجود قابلیت‌هایی نظیر صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ و تراشه‌ی مدیاتک به‌همراه اسنپدراگون 810 برای شماری از مناطق بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات