سامسونگ به آزمایش خم شدن گلکسی S6 اج واکنش نشان داد

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش ویدئویی SquareTrade منتشر شد که میزان قدرت تحمل گلکسی S6 اج را در برابر فشار وارد شده در مقایسه با سایر پرچمداران می‌سنجید.
تبلیغات

در ویدئویی که SquareTrade منتشر کرده، گوشی سامسونگ گلکسی S6 اج و آیفون 6 پلاس با وارد آمدن فشاری ۵۵ کیلوگرمی شروع به خم شدن می‌کنند. با افزایش میزان فشار وارد شدن، آیفون 6 پلاس توانست تا ۷۷ کیلوگرم را تحمل کند و پس از آن شکست، در حالی که گلکسی S6 اج تنها قادر به مقاومت تا وارد آمدن فشار ۶۷.۵ کیلوگرمی بود.

سامسونگ در پاسخ به این ویدئو، پستی را در وبلاگ رسمی خود، Samsung Tomorrow منتشر کرده و نکاتی را در رابطه با این ویدئو عنوان کرده است. سامسونگ به‌عنوان اولین نکته به این موضوع اشاره کرده که امکان وارد آمدن فشاری ۵۵ کیلوگرمی روی یک گوشی‌هوشمند در محتمل‌ترین حالت ممکن که گوشی در جیب پشتی قرار می‌گیرد، بسیار کم است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ بیشینه فشار وارد شده در این حالت ۲۹ کیلوگرم است. البته کره‌ای‌ها شرایط قرارگیری گوشی بین بدن کاربر و سطح مورد نظر را در کنار وزن کاربر از جمله‌ی عوامل اصلی عنوان می‌کنند. همچنین این کمپانی اعلام کرده که گلکسی S6 و S6 اج قادرند تا فشار ۳۵ کیلوگرمی را تحمل کنند. سامسونگ به این موضوع نیز اشاره کرده که وارد آمدن نیروی ۳۵ کیلوگرمی به پنج مداد 2B در کنار هم، منجر به شکسته شدن هر پنج مداد می‌شود.

سامسونگ همچنین به میزان مقاومت قسمت پشت و جلوی گوشی نیز اشاره کرده است. حاشیه‌ی خمیده‌ی گلکسی S6 اج سامسونگ در زمان وارد آمدن فشار از طرف صفحه‌ی نمایش در نیروی کمتر از ۵۵ کیلوگرم ترک‌هایی برداشت و از این‌رو سامسونگ به سنجش مقاومت دو پرچمدار خود از دو طرف اشاره می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی سامسونگ را مبنی بر قدرت تحمل گوشی‌های هوشمندش به نظاره بنشینید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات