T-Mobile در کمتر از 6 ماه فروش اکسپریا Z3 را متوقف کرد

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ورود به بازار آمریکا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی سونی بود تا اینکه در اکتبر سال گذشته دو اپراتور مخابراتی آمریکا، تی-موبایل و ورایزن نسخه‌هایی از اکسپریا Z3 را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار دادند، اما به نظر می‌رسد شرایط چندان راضی کننده نبوده، چراکه تی-موبایل به آرامی اکسپریا Z3 را از لیست فروش گوشی‌های‌هوشمند خارج کرده است.
تبلیغات

اپراتور مخابراتی تی-موبایل گوشی‌هوشمند اکسپریا Z3 را به آرامی از فروشگاه آنلاین خود برداشته و به جای این گوشی‌هوشمند کاربران را به سمت خرید گزینه‌های دیگری نظیر اکسپریا Z و اکسپریا Z1S هدایت کرده است. هرچند هنوز ورایزن اکسپریا Z3 را در فروشگاه خود نگه داشته، اما از دست دادن یک اپراتور مخابراتی را باید ضربه بزرگی برای کمپانی ژاپنی خواند که با مشکلات مالی دست به گریبان است.

تی-‌موبایل احتمالا به دلیل درخواست پایین از سوی مشتریان این گوشی‌هوشمند را از لیست محصولات خود خارج کرده است. یکی از دلایل درخواست پایین برای اکسپریا Z3 را باید دیرکرد سونی در انتشار اندروید آبنبات چوبی برای گوشی‌های‌هوشمند خود بنامیم که به عدم علاقه‌ی کاربران برای استفاده از Z3 دامن زده است. در مقابل رقبای سونی بسیار زودتر از این کمپانی اقدام به انتشار نسخه‌ی جدید اندروید کرده یا نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده‌ی منتسب به اکسپریا Z4 نیز تغییرات چندانی را در مقایسه با نسل پیشین آن در این گوشی‌هوشمند نشان نمی‌دهد. از نظر ظاهری شاهد تغییر چندانی در اکسپریا Z4 نیستیم تا کاربران نیز مشتاق به خرید آن باشند. در مورد مشخصات فنی نیز احتمالا سونی تراشه و سایر ماژول‌های سخت‌افزاری را بروز خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به بهره‌گیری از اسنپدراگون 810 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات