زوم‌اَپ: iQuran، قرآن جیبی به همراه ترجمه و صوت

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
قرآن برای ما و همچنین تمامی مسلمان‌های جهان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که شاید هر کدام از ما علاقه به داشتن یک نسخه‌ی الکترونیکی از آن که همیشه و همه جا همراهمان باشد داشته باشیم. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

iQuran یک اپلیکیشن فوق‌العاده شامل متن کتاب آسمانی است، به طوری که شما با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به هر موضوعی در رابطه با قرآن، از متن اصلی گرفته تا معانی آن به زبان‌های مختلف از جمله فارسی و انگلیسی دسترسی داشته باشید. بدون شک وجود چنین اپلیکیشن کاملی در گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس بسیار با ارزش است. در کنار تمام امکانات ذکر شده، فایل صوتی قرائت تمام سوره‌های قرآن نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. این فایل‌های صوتی مختص به چند تن از قاریان معروفی مانند مشاری بن راشد العفاسی، سعود الشریم، عبد الباسط عبد الصمد، سعد الغامدی و ماهر المعیقلی و... است که به طور جداگانه در داخل نرم‌افزار قابل دانلود خواهند بود و نکته‌ی مثبت آن‌ها در این است که شما مجبور به دانلود تمام فایل‌های صوتی به صورت یک جا نیستید و می‌توانید تنها فایل مربوط به سوره‌ی دلخواه خود را دانلود کنید.

iquran2

بدون شک در روزهایی که تکنولوژی با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است، شاید قشر جوان جامعه تمایل چندانی به کتاب‌های چاپی و قطور پیدا نکند و همین موضوع باعث دور بودن آن‌ها از کتاب‌خوانی از جمله کتاب‌های قرآنی شود. اما با وجود یک نسخه‌ی موبایلی که از گرافیک و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است، میل به خوانش قرآن نیز در بسیاری از کاربران افزایش خواهد یافت. با این اپلیکیشن، می‌توانید حتی در مواقع انتظار (برای مثال هنگامی که منتظر مترو هستید) چند آیه از قرآن را خوانده و به مرور، آیه‌های بیشتری را به بخش "خوانده شده‌ها" اضافه کنید.

ترجمه‌ی قرآن به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، قرائت قرآن توسط قاریان مختلف و برجسته، امکان انتخاب سریع آیه‌ها و جستجوگر قدرتمند، امکان نوشتن یادداشت برای آیه‌های مختلف، قرائت خودکار آیه‌ها یکی پس از دیگری، انتخاب آسان جزء و حزب‌های مختلف، آموزش قواعد تجوید، نشانه‌گذاری آخرین آیه‌ی خوانده شده برای دسترسی سریع در نوبت‌های بعدی و... از ویژگی‌هایی هستند که iQuran را به یک اپلیکیشن فوق‌العاده با ارزش تبدیل کرده‌اند. شما می‌توانید برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید. 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات