بازی تلفن همراه: دریبل- من

یک‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مطالعه 4 دقیقه
فوتبال به عنوان یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها، همواره در مرکز توجه قرار داشته و تعداد طرفداران این رشته ورزشی بسیار زیاد است. این موضوع بهانه خوبی برای تولید بازی‌های رایانه‌ای متنوع در این زمینه شده که برخی از آنها شهرت بسیاری دارند و تعداد زیادی از افراد در سرتاسر دنیا به انجام آنها می‌پردازند. ”دریبل من“ یکی از عناوین تولید شده در ایران است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.
تبلیغات

گرافیک و رابط کاربری

طراحی متناسب با موضوع، اولین نکته قابل ذکر در مورد منوهای بازی ”دریبل من“ است که تصویر روشنی در ذهن کاربر به وجود آورده و او را آماده انجام بازی می‌کند. رنگ‌بندی هماهنگ، آیکن‌های گویا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه، از جمله نقاط قوتی هستند که در ”دریبل من“ به چشم می‌خورند و علاوه بر این، به‌کارگیری انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری، جذابیت قابل قبولی به منوی این بازی اندرویدی بخشیده و برای شروع، انگیزه لازم را به کاربر می‌دهد. محیط این بازی اندرویدی از عناصر گرافیکی زیبایی تشکیل شده و در عین حال، طراحی کاراکترها قابل قبول بوده و اجرای انیمیشن‌ها نیز به خوبی انجام می‌پذیرد که در کنار موزیک، افکت‌های صوتی و صدای گزارشگر، می‌تواند باعث رضایت کاربران شود. جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش‌های مختلف منو و استفاده راحت از امکانات، آخرین ویژگی‌هایی هستند که باید برای ”دریبل من“ نام ببریم.

mydribl2

گیم پلی

سبک این بازی اندرویدی، دونده (Runner) است و هرچقدر که بتوانید مسیر طولانی‌تری را طی کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. تلفیق موضوع فوتبال با این سبک محبوب، گیم پلی هیجان انگیزی در ”دریبل من“ به وجود آورده که می‌تواند سرگرم کننده باشد. حال باید دید که از چه ترفندهایی برای افزایش هیجان بازی فوق استفاده شده است.

در این بازی شما نقش یک بازیکن پا به توپ فوتبال را بازی می‌کنید که باید در طول مسیر از میان بازیکنان حریف عبور کرده و به اصطلاح آنها را دریبل کنید. برای این کار، ۴ حرکت از جمله تغییر مسیر به چپ و راست، پرش و سرخوردن روی زمین (تکل) تعریف شده است که بر حسب موانع پیش رو، باید یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این، باید برای بدست آوردن تعداد سکه بیشتر نیز تلاش کنید و بدین ترتیب، ”دریبل من“ هیجان انگیزتر خواهد شد. امکان ارسال رکورد بدست آمده و ثبت آن در جدول امتیازات، ترفندی است که باعث ایجاد انگیزه لازم برای تلاش بیشتر شما در بازی فوق می‌شود. از این گذشته اهدای جایزه به نفرات برتر، رقابت میان کاربران را داغ‌تر می‌کند. بد نیست بدانید در ”دریبل من“ تجهیزات کمکی مانند انواع توپ‌ها و بازیکنان با قابلیت‌های متفاوت نیز پیش بینی شده که می‌توانید از آنها به منظور کسب رکورد بهتر استفاده کنید. همچنین پس از هر دور بازی، منویی به نمایش درمی‌آید که گزینه ادامه دادن با حفظ امتیاز کنونی در آن به چشم می‌خورد و باعث می‌شود انجام بازی ”دریبل من“ برای کاربران سرگرم کننده‌تر باشد.

mydribl3

قیمت

این بازی اندرویدی رایگان بوده و از سیستم خرید درون برنامه‌ای بهره می‌برد که البته استفاده از آن کاملا اختیاری است. با توجه به این موضوع و سبک پرطرفدار ”دریبل من“، می‌توان انتظار داشت که مخاطبان استقبال خوبی از آن نشان دهند.

mydrible4

پاورقی: بازی فوق با همکاری تیم ملی فوتبال و همراه اول تولید شده و سیستم خرید تجهیزات درون آن، بر پایه تکنولوژی ارزش افزوده (استفاده از اعتبار سیم کارت) استوار شده است. به همین دلیل، تنها مشترکان اپراتور اول کشور می‌توانند امکانات موجود در این بازی اندرویدی را خریداری کنند و در مسابقات آن شرکت کرده و برنده جوایز میلیونی بازی دریبل من شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.TeamMelli.ir مراجعه کنید.

لینک دانلود بازی دریبل من

/پایان رپورتاژ آگهی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات