اچ تی سی در حال توسعه‌ رقیبی برای Android Auto با نام HTC Cello است

یک‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کاربران Reddit حکایت از این دارد که اچ‌تی‌سی از اندروید اتو راضی نیست و از این‌رو در حال توسعه‌ی سیستم اختصاصی خود برای خودروها مبتنی بر اندروید اتو است. این سیستم سلو (Cello) نام دارد و به نظر می‌رسد قابلیت‌های آن بسیار گسترده‌تر از اندروید اتو خواهد بود.
تبلیغات

 براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک کاربر Reddit، اچ‌تی‌سی در حال توسعه‌ی سیستمی بر مبنای اندروید اتو و به منظور رقابت با این سیستم است. سیستم‌ سلو که در قالب یک محصول سخت‌افزاری توسعه می‌یابد، قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار گسترده‌تری در مقایسه با اندروید اتو دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کاربر Rediit، اچ تی سی سلو قادر است تا از طریق CAN bus (اینترفیس ارتباطی خودروها با میکروکنترلرها و ماژول‌های الکترونیک ) و RS485 با خودرو ارتباط برقرار کند. ضمنا باید به قابلیت ارتباط با گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی از طریق MHL و بلوتوث نیز اشاره کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های سیستم توسعه داده شده توسط اچ‌تی‌سی باید به امکان دید در شب، دی وی دی، سیستم مانتیورینگ میزان باد لاستیک‌ها، سیستم کنترل خروج از لاین و جی‌پی‌اس اشاره کرد. سلو در حال حاضر مبتنی بر اندروید کیت‌کت توسعه یافته و رابط کاربری آن نیز فعلا Sense Automative نام گرفته است.

اچ‌تی‌سی اخیرا علاقه‌ی خود به توسعه‌ی انواع گجت‌ها در سایر حوزه‌ها را معرفی هدست واقعیت مجازی VIVE و اکشن کم RECamera نشان داده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ورود اچ‌تی‌سی به این حوزه به معنای ایجاد علاقمندی در سایر تولیدکنندگان نیز می‌تواند باشد، از این‌رو احتمالا در آینده شاهد رقابت سیستم‌های ناوبری خودروی هوشمند خواهیم بود که از سوی تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند روانه‌ی بازار می‌شوند.

HTCCEllo

سلو از سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۴ در حال توسعه است و در زمان معرفی با اندروید آبنبات چوبی همراه خواهد شد. نظر شما در خصوص سلو و تولید چنین گجت‌هایی توسط کمپانی‌های فناوری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات