پیش سفارش اپل واچ از ۲۱ فروردین ساعت ۱۱:۳۱ ظهر آغاز می‌شود

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل پیش از این در کنفرانس خود گفته بود که پیش‌ سفارش اپل واچ از دهم آپریل شروع خواهد شد. اما امروز زمان دقیق شروع پیش سفارش اولین ساعت هوشمند اپل نیز مشخص شد. شما از ساعت ۱۱:۳۱ ظهر جمعه ۲۱ فروردین برابر با ۱۰ آوریل قادر به پیش سفارش اپل واچ خواهید بود.
تبلیغات

زمان پیش‌سفارش محصول‌های مختلف اپل برای کشور‌های مختلف با تفاوت ناحیه زمانی گوناگون مهم است. افرادی که قصد پیش‌سفارش این محصولات را داشته باشند از همان زمان شروع می‌توانند نسخه مورد علاقه خود از ساعت‌های اپل را سفارش دهند.

ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه نیمه شب PDT دقیقا ۷ ساعت قبل از زمان هماهنگ جهانی UTC است و نزدیک به ۱۱ ساعت و نیم با زمان IRDT ایران تفاوت زمان دارد. 

قیمت نسخه آلومینیوم اپل واچ مدل اسپورت از ۳۴۹ دلار شروع می‌شود، مدل استیل استاندارد این ساعت ۵۴۹ دلار است و مدل مزین شده به طلای این ساعت هوشمند قیمتی برابر با ۱۰٫۰۰۰ دلار خواهد داشت. برنامه تضمین خرید یا همان گارانتی اپل که به نام +AppleCare شهرت دارد برای این مدل‌ ساعت‌ها به ترتیب ۵۹، ۷۹ و ۹۹۹ دلار هزینه اضافی دربرخواهد داشت.

خریداران برای امتحان کردن این ساعت‌های هوشمند مجبور به بازدید از اپل استور‌ها از روز جمعه آینده هستند. به شکل کلی اپل واچ از ۲۴ آپریل به صورت عمومی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات