زوم‌اپ: پی دی اف خوان Foxit برای ویندوزفون نیز منتشر شد

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
با گسترده شدن امکانات گوشی‌های موبایل و همچنین فراگیر شدن کتاب‌های الکترونیکی که با فرمت PDF منتشر می‌شوند، اپلیکیشن‌های زیادی برای بارگذاری این فرمت در گوشی‌های موبایل منتشر شده است که Foxit Mobile PDF یکی از آنها است که به تازگی برای ویندوزفون نیز منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که گفته شد این روزها فرمت PDF به یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین فرمت‌های متنی تصویری تبدیل شده است که بر خلاف فرمت‌های رایج دیگر مانند خروجی‌های نرم افزار Microsoft Word برای اجرا نیازمند وجود یک نرم‌افزار خاص نیست و با هرنرم‌افزار پی دی اف خوانی قابل نمایش است.

همچنین در فرمت‌های دیگر از جمه Doc، اگر فونت مورد استفاده در فایل متنی در سیستم عامل افراد وجود نداشته باشد، کاربر در نمایش فایل متنی مورد نظر به مشکل بر می‌خورد و در بسیاری از مواقع نیز به هم ریختگی فونت و پاراگراف‌ها به قدری زیاد است که خواندن آن به امری طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود. فرمت PDF اما هیچکدام از این محدویت‌ها را ندارد و فایل خروجی که این فرمت به کاربر تحویل می‌دهد، در هر کامپیوتری با همان شکل و فونت به کار رفته قابل مشاهده است؛ حتی در گوشی‌های موبایل. برای این امر نیز نرم افزارهای زیادی ساخته و منتشر شده اند که Foxit PDF یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های پی‌دی‌اف خوان است که برای کامپیوتر و گوشی‌های موبایل منتشر شده است.

foxi2t

Foxit Mobile PDF نسخه‌ی موبایلی این نرم افزار صاحب نام است که برای هر سه پلتفرم اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون منتشر شده است و تمام امکاناتی که برای مطالعه‌ی یک فایل PDF مورد نیاز کاربر است را در اختیار شما قرار می‌دهد، به طوری که برای مطالعه‌ی این فایل‌ها به هیچ‌وجه نیاز به یک کامپیوتر را احساس نخواهید کرد. باز کردن فایل PDF از حافظه‌ی داخلی و خارجی با سرعت بالا، مشاهده‌ی PDF‌های رمزدار، جستجو در متن، دسترسی به صفحات مختلف به وسیله‌ی شماره‌ی صفحه، دارا بودن چند حالت نمایش از جمله یک صفحه‌ای و پیوسته، امکان بزرگنمایی در صفحات و... از دیگر امکانات این اپلیکیشن کاربردی هستند. برای دانلود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات