بخشی از مشخصات گلکسی J7 در وب سایت سامسونگ فاش شد

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد خط تولید سری J را گسترش دهد. چندی پیش اطلاعات مربوط به علائم تجاری گلکسی J3، J5 ،J7 در مرکز ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا (USPTO) فاش شد. تاکنون تنها گلکسی J1 از این خانواده رسما معرفی شده و اینطور که به نظر می‌رسد گلکسی J7 نیز به زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

مشخصات User Agent برای SM-J700F در وب‌سایت سامسونگ امروز قرار گرفته و همانطور که از شماره مدل پیدا است، ما با اطلاعات فاش شده از گلکسی J7 رو به رو هستیم.

مشخصات همین دستگاه در هند نیز به ثبت رسیده و اینطور که مشخص است گلکسی J7 برای آزمایش‌هایی به این کشور فرستاده شده است. قیمت ثبت شده برای J7 در هند نزدیک به ۲۵۵ دلار است. قیمتی که با گلکسی E5 در هند برابری می‌کند.

sm-j700f-zauba

مشخصات User Agent برای SM-J700F اطلاعات زیادی از گلکسی J7 فاش نکرده و تنها می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 720p و  پردازنده‌ای با هسته‌های Cortex-A53 و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز اشاره کرد. پردازنده اسنپ‌دراگون 410 که برای گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد، حداکثر تا فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قابل تنظیم است، بنابراین یا با نسخه‌ای دیگر از اسنپ‌دارگون در این گوشی همراه رو به رو هستیم یا سامسونگ کلا از یک SoC دیگر در این دستگاه استفاده کرده است.

sm-j700f-uaprof

اطلاعات بیشتری به زودی از این دستگاه فاش خواهد شد و به احتمال زیاد به زمان معرفی این دستگاه نیز نزدیک هستیم. گلکسی J7 ممکن است همچون J1 تنها برای فروش در بازار‌های در حال توسعه در نظر گرفته شده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات