با هدیه نوروزی همراه اول منتظر قبض موبایل در سال جدید باشید

جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
امسال همراه اول طرحی ارائه کرد که بر اساس آن کاربران می‌توانستند مکالمه رایگان داشته باشند؛ اما اگر جزو آن دسته از مشترکان پیگیر باشید ممکن است به برخی از پیامک‌ها جهت اطلاع از باقیمانده‌ی بسته‌ی هدیه‌ی دریافتی مشکوک شده باشید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا بسیاری از شما مشترکان همراه اول هستید و از طرح هدیه نوروزی این اپراتور با دریافت پیامک، آگاهی پیدا کرده‌اید. بر این اساس لازم بود کاربران کدی را شماره‌گیری کرده و پس از مدت کوتاهی با دریافت پیامکی محتوی «مشترک گرامی همراه اول، نوروز ۹۴ مبارک. بسته هدیه... ریالی داخل شبکه (همراه اول‌ و تلفن ثابت) از ساعت .... مورخ .... برای شما فعال گردید و مهلت استفاده تا ... می‌باشد. جهت اطلاع از باقیمانده بسته عدد ۰ را به ۸۰۵۶ ارسال یا کد *111*431# را شماره‌گیری نمایید.» دریافت می‌کردند.

این هدایای برای هر مشترک از ۲ تا ۵۰ هزار تومان متفاوت بود.

اگرچه زمان فعال‌سازی هدیه‌ی نوروزی همراه اول دقیقا از زمان دریافت پیامک آغاز می‌شد، اما داستان ظاهرا به گونه‌‌ی دیگری بود.

مشترکان هم به محض دریافت پیامک اقدام به شماره‌گیری و استفاده از طرح هدیه‌ی نوروزی می‌کردند و اولین تماس خود را برقرار کرده و معمولا این تماس طولانی‌تر از همیشه بود.

اگر مشترک پس از اولین تماس جهت اطلاع از باقیمانده بسته عدد ۰ را به ۸۰۵۶ ارسال یا کد *111*431# را شماره‌گیری می‌کرد، پیامکی دریافت می‌کرد که حاکی از مصرف نشدن شارژ هدیه بود. بنابر این به نظر می‌رسد نخستین تماس مشمول هدیه نوروزی نبوده و مشترکان احتمالا پس از دریافت پیامک خوشحال شده‌اند که همراه اول تماس نخستین را مهمان‌شان کرده و از تماس بعدی این هدیه مورد مصرف قرار می‌گیرد. البته هنوز مشخص نیست همراه اول برای مشترکان چه برنامه‌ای در نظر گرفته است.

از سوی دیگر پس از هر تماس اگر همان کد را شماره گیری کرده یا پیامک ارسال می‌کردند از میان همه تماس‌های برقرار شده برخی مشمول هدیه نوروزی نبود.

بنابراین خودتان حدس بزنید داستان هدیه نوروزی همراه اول از چه قرار بوده است. پس باید تا دریافت نخستین قبض سال جدید منتظر ماند و دید همراه اول تا چه میزان شما را مهمان مکالمه‌ی رایگان کرده و قبوض سال جدید با چه ارقامی صادر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات