وان M8 اچ تی سی امسال به اندروید 5.1 و Snese 7 بروز می‌شود

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
اچ تی سی در حساب کاربری توییتر اعلام کرده که پرچمدار سال 2014 این کمپانی در ماه آگوست به اندروید 5.1 آبنبات چوبی و همچنین رابط کاربری سنس 7 این کمپانی بروز خواهد شد.
تبلیغات

اچ تی سی رابط کاربری سنس 7 را به همراه تغییرات و قابلیت‌های جدید برای وان M9 معرفی کرد. این رابط کاربری قابلیت تغییر اپلیکیشن‌های صفحه‌ی Home را براساس موقعیت مکانی و سرویس‌های مورد استفاده در محل مورد نظر دارد. همچنین می‌توان با استفاده از قابلیت شخصی سازی قالب گرافیکی در این گوشی، از تصاویر پس زمینه و رنگ‌ها، صدا و زنگ‌های متنوعی استفاده کرد.

سنس 7 در مقایسه با سنس 6 تغییرات بسیاری به خود دیده است که مطمئنا کاربران M8 مشتاقانه در پی بروزرسانی آن هستند. تایوانی‌ها در پاسخ به سوالی که در توییتر مطرح شده بود، این کمپانی به این نکته اشاره کرده که وان M8 در آگوست 2015 به اندروید 5.1 و سنس 7 به روز خواهد شد.

در حال حاضر کاربران می‌توانند شماری از اپلیکیشن‌های پیش فرض اچ تی سی را که می‌توان به دوربین، ساعت و Zoe اشاره کرد، بصورت جداگانه بروزرسانی کنند. اچ تی سی در حال حاضر انتشار بروزرسانی برای شماری از اپلیکیشن‌ها را آغاز کرده است.

البته شماری از قابلیت‌ها نظیر Dolby Audio و ضبط ویدیوهای 4K در وان M9 به دلیل نبود سخت‌افزار مورد نیاز، قابل استفاده نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات