امکان کامنت گذاری برای همه کاربران دراپ باکس فراهم شد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
دراپ باکس ماه دسامبر سال گذشته قابلیت جدیدی برای کارهای گروهی و کسب و کارها معرفی کرد، بر اساس آن افراد می‌توانند فایل‌ها را داخل اپلیکیشن ویرایش کرده و از تغییرات یکدیگر اطلاع داشته باشند. حال دراپ‌باکس قابلیت کامنت گذاری را برای تمامی کاربران ارائه کرده تا از این تغییرات به راحتی اطلاع حاصل کنند.
تبلیغات

 دراپ باکس، سرویس ابری رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تمامی عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی را که دارید روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها، اسناد و فایل‌های دیگر خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان نیز بتوانند آن را مشاهده یا دریافت کنند. امکان ذخیره عکس‌ها و فیلم‌های دوستان در دراپ باکس خود، امکان به اشتراک گذاری عکس‌ها و فایل‌های خود با دیگران و امکان ارسال پیوست‌های ایمیل به صورت مستقیم از ویژگی‌های این برنامه است.

ماه مارس دراپ باکس از قابلیتی رونمایی کرد که کاربران می‌توانستند روی تصاویر و فایل‌های موجود در اکانت ابری خود کامنتی را ثبت کنند اما این ویژگی فقط برای کاربران کسب و کار یا کاربران Business فعال بود. به واسطه این قابلیت می‌توان روی فایل‌ها کامنت ثبت کرده یا مکالمه‌ای را برای فایل‌ها و تصاویر خاص در یک قسمت خاص برقرار کرد. البته این امکان نیز فراهم شده تا برای اسناد خاص قابلیت کامنت گذاری و مکالمه غیرفعال شود.

commenting-gif-en-730x451
DropboxCommenting-798x310

برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است قبل از نام کاربر کاراکتر @ را وارد کنید، حتی اگر کاربر اکانت دراپ باکس نداشته باشد از طریق ایمیل به اطلاع وی خواهد رسید. حتی می‌توان برای اسناد خاص مکالمات را Mute کرد تا هیچ اعلانی به همین منظور دریافت نشود.

این قابلیت در حال حاضر تنها در نسخه دسکتاپ دراپ باکس ارائه شده و به زودی بروزرسانی به همین منظور برای اپلیکیشن‌های موبایل نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات